2010年7月23日 星期五

「換屋度假」成中產潮流 ((轉載))




好耐之前已經聽過「換屋旅行」, 要成為會員先可以同人地交換間屋旅行。因為會員是要收取年費的, 而且費用都唔平, 所以比較適合有錢人參加。
我真係好想以咁o既方式去旅行, 可惜我冇一間令我自豪的大屋

詳情請瀏覽網址:
luxe-homeswap.com


1 則留言:

  1. 我都見到呢篇報導,的確好正!我都好想以這個旅遊方式旅行,不過這種級數在香港的話恐怕你已成司長局長級人馬或有錢如李家誠了!

    或者你在異地有屋都ok~ 起碼無香港咁貴!

    [版主回覆07/27/2010 00:44:00]咁有未必o既~~只要是你自己自豪的屋, 都唔一定要好大, 或者裝修得好骨子都得架:D 我估 始終香港咁細, 都唔係好多人有媲美外國的大屋! (雖然我知好多香港人好有錢...v_v) 異地有屋就更加難啦, 哈哈, 投資咁遠...都唔知邊個打理:p

    回覆刪除