2013年4月13日 星期六

高雄85大樓『85藍海』租屋主題套房

高雄的酒店, 平均比台北便宜, 選擇多D又乾淨D!
之前住過新堀江城市之星, 冇得彈! 3星級的價錢, 5星級的服務。
今次試試其他新酒店!


高雄85大樓『85藍海』租屋主題套房
在高雄最高地標85大樓內, 進駐了不少服務式住宅及民宿, 全部都價錢便宜, 但質素又不比酒店輸蝕。85藍海是其中一間比較大型的Apartment, 多達四十幾個房間, 全部都有獨特設計主題!


「酒店Lobby」位於12樓, 房間則分佈在其他樓層, e.g. 19/F, 24/F。




依度嘅Check-in時間係下午4:00, 比普通酒店遲, 所以到達時要先寄行李再出去玩。



晚上Check-in時如果遲過9點, 記得先告訴酒店,
因為
租務部Office 九點關閉, 佢會留低鎖匙俾大廈保安, 然後保安帶我地去信箱度取鎖匙。


鎖匙用信封入起左, 仲有我個名同電話呢


阿Bob和Joanne的房間在19樓, 情語風情
我, Miki, 達達和阿銘的房間在24樓, 雪梨風情

到達了, 想不到, 房間走廊跟酒店一樣啊




雪梨風情(4人房)


到了!!! 房間真的和官網照片一模一樣



你知唔知佢最抵讚嘅地方係咩? 就係會幫我地送埋行李上房!!
我們只需取鎖匙, 好輕鬆地上房, 開門, 行李就在眼前。
實在太貼心了~~~




洗手間係企缸, 沐浴用品齊全


24樓的風景好靚, 居高臨下, 這也是我其中一個選擇住在這裡的地方! 
因為在高雄, 最高的摩天大樓就係85大樓, 其地位就像香港Sky100!
出名的5星大酒店金典都座落在85大樓中!


4人房的空間好多, 可以排排放晒所有人嘅喼都唔逼。



情語風情(2人房)


房間細過4人房少少, 有按摩池, 及按摩椅, 是浪漫舒適的情侶房呢~



佢地間房仲有海景添!


阿Bob同Joanne好滿意這個按摩池, 每天都最少浸一次才罷休!



房費是沒有包早餐的, 想食早餐可以去12樓帕瓦多早午餐廚房, 營業時間由7:00-13:00。
第四天由於阿Bob太肚餓, 去點了一份公司三文治, 佢地話好好食!




高雄85大樓『85藍海』租屋主題套房
網頁: http://85blueocean.com.tw/
雙人房 情語風情 x 1間
四人房 雪梨風情 x 1間
地址: 高雄市自強三路3號12樓之23(東帝士85大樓)


1 則留言:

  1. 6月會到高雄玩, 大多數也會跟你的行程, 因為好吸引呀 ~
    請問 雪梨風情(4人房) 的廁所 是否 用玻璃 隔間的?
    另外, 訂房要怎樣訂金?

    [siu choi回覆05/01/2013 02:09:00]刷卡俾 DEPOSIT 係用 網上 刷卡 ?

    [版主回覆05/01/2013 01:44:33]哈哈, 唔好跟我地個行程呀, 日日瞓到黃朝八晏, 好多野都玩唔到。
    雪梨風情(4人房)的廁所係磨沙玻璃, 都睇唔清楚裡面的, 除非行到好近玻璃。

    訂房係刷卡俾DEPOSIT, 然後去到CHECK-IN俾現金。

    回覆刪除