2013年4月7日 星期日

墾丁最南 鵝鑾鼻燈塔

Day2.2 (28 March 2013) 墾丁一天遊
行程: 龍磐公園-鵝鑾鼻燈塔-砂島-船帆石-恆春古鎮(巷仔內十碗麵/小杜包子/阿嘉的家/玉珍香洋蔥蛋捲/永馨/綠豆饌)-Go Kart車-白砂灣-關山日落-墾丁大街Dinner


鵝鑾鼻燈塔

鵝鑾鼻是昔日的「台灣八景」之一, 鵝鑾又名「南岬」, 是排灣族語, 意思即係帆船, 因為地形突出所以名為「鵝鑾鼻」。公園內有有嶙峋怪石、各種熱帶動植物, 珊瑚礁公園及鵝鑾鼻燈塔, 面積達59公頃。因綠草如茵, 是學校旅行、影婚紗相的熱門景點! 當日我們到達時, 就遇上一班又一班的學生, 一窩蜂的擁上, 好不容易才能拍一張好照片!



d人常說鵝鑾鼻燈塔位於台灣最南端, 看地圖它不是最南端, 但從地球儀上它就算喇!
(北緯21度54分12秒, 東經120度50分45秒)
或許可以改為說:「台灣最南的燈塔」
會不會比較貼切?


買完票, 就影了兩張好 old school 的相 (NT$40/人)


下星期就係一年一度的「墾丁春天吶喊」, 我們剛好錯過了


入場前, 又蓋返個印先




剛剛到達時, 周圍仲冇咩人


但聽到身後漸近的人群聲, 我地立即以9秒9速度去地標影相


3張連環圖, 俾人感受下「人潮」既威力! 多人到呢......
今日唔知咩日子, 每個景點都多人到爆!!
全部都係學生, 似乎係學校旅行~


走到了燈塔了, 裡面有幾班學生在影班相


有遊客的地方就有手信, 有d都幾精緻


手信店裡面有烏克麗麗, 大概賣NT$380, 左手邊果個幾特別, 忍不住買了一個
不過回家後發現調不到音, 因為駁口位唔靚, 上不緊弦


除了燈塔, 鵝鑾鼻公園內還有一個珊瑚礁公園, 就是左手邊依片大草地,
仲有得行入去架, 不過由於太多人, 我們又要趕路, 冇入去




沒有留言:

張貼留言