2013年4月11日 星期四

墾丁靚民宿 「埔頂641-3」 (六-八人海景庭園別墅)

其實墾丁有好多靚民宿, 難得可以夾埋6個人一齊放假, 所以打死都揀間可以俾6人入住的別墅!
墾丁好大, 主要的景區分為: 墾丁大街, 船帆石, 鵝鑾鼻, 南灣, 埔頂, 砂島, 恆春古鎮等, 最旺的就是墾丁大街, 熱鬧程度有如布吉的芭東, 但是民宿一般都冇咁靚。即使找到6人房, 也是6張床開放式設計, 好似7個小矮人咁。船帆石相對較近墾丁大街, 幾間出名嘅民宿如伯利恆也在那裡, 不過你唔好以為可以行路去墾丁大街, 地圖望落好近, 其實行起上嚟都要成粒鐘架!

做了一輪資料搜集後, 最後大家一致投票揀 「埔頂641-3海景庭園別墅」, 是私人經營的民宿, 其物業有6間, 全均是獨棟別墅, 由4人至10人不等。

渡假……是停留,不是奔波


我地最鍾意就係呢間別墅, 適合6-8人入住, 廣闊開揚的埔頂草原景致, 令人身心舒暢!



墾丁 埔頂641-3 海景庭園別墅 (6-8人入住)
網頁: http://uukt.idv.tw/inn/658-1
地址: 屏東縣恆春鎮鵝鑾里埔頂路641-3號
整棟出租,含客廳、四人房、二人房、餐廳、吧台
連續假及暑假週休 15000 假日 12000 平日 9000

Check-in前, 要自去船帆石600號登記及拎鎖匙。


第一晚到達的時候......大家都超級興奮!!! 因為間別墅真係好靚呀!!!!!
當時職員一路帶我地參觀, 我們都聽唔入耳, 不停尖叫~


越過庭園, 沿著梯級步上


客廳


簡易廚房是無火煮食, 有雪櫃、微波爐、焗爐、熱水壺等, 餐具齊全。


吧台


閣樓2人房


客廳, 樓底好高呢


4人房


4人房的洗手間, 有個超大浴缸, 水力好強


2人房的浴室, 兩個浴室唔洗驚爭廁所用
洗手間有毛巾供應, 最surprise的就是還有執屋服務呢~~~
衣服都摺得好整齊! 我冇expect民宿竟會有這樣的服務, 好讚!












庭園的露台還有4張觀星沙灘椅呢


別墅外觀設計有型


望出去便是遼闊的埔頂大草原








屋內有6人鞋架, 鞋子不用亂放, 好貼心啊!
還有拖鞋供應的~~






1 則留言:

  1. HELLO WW, 我尋晚先同屋企人去完台北一轉, 希望下次轉戰墾丁, 想知啱唔啱我爸媽玩呀?

    SAM SAM

    [版主回覆04/11/2013 23:49:09]Hello SamSam, 墾丁都幾o岩一家大細玩, 有山有水, 風景不錯, 刺激有刺激, 悠閒有悠閒~~~可以高雄+墾丁咁玩呀^^

    回覆刪除