2013年4月4日 星期四

台灣3G電話卡 無限上網

台灣3G電話卡 3天 無限上網 NT$300

其實買電話卡上網應該不是新鮮事, 但對B小姐來說, 這是非常新鮮的! 因為無論出差定旅行, B小姐都不會買當地電話卡, 寧願開漫遊, 因為怕換了卡之後, 其他人找不到我。有一個方法可以解決, 就是帶兩部電話, 一部放當地電話卡, 另一部開漫遊, 若有人從漫遊打過來, 就用電話卡打回去。但這樣又好麻煩, 問題是我沒有兩部電話。不過這次親身用過之後覺得幾方便, 所以就介紹俾大家。





前往墾丁的途中, 我們去了買電話卡, 聽說來台灣可以買大哥大電話卡享無限數據上網, 找了好幾家才找到有得賣。中華電信如意卡, 3天卡 NT$300, 內有NT$50電話通話儲值額, 可享3天無限3G上網。台幣三百, 圍起港紙$80左右, 其實唔算貴。我和Joanne買的時候, 阿銘同阿Bob係度話我地sai錢, 又話「車上咪有Wifi囉」、「後晚咪有Wifi囉」、「我唔諗住去旅行會上網囉」…etc. 結果呢? 晚晚求我地 share Wifi 出o黎, 玩得最多o既, 反而係冇買果堆! XD 




用後感: 用3G上網速度超快, 感覺就像在香港上網一樣。我們開通電話卡的時間是3月27日下午14:00, 可以一直用到3月30日下午14:00, 夠時就要關閉行動數據, 否則就會自動扣錢用作上網費, 其後要再用上網可以充值。每次完成一個通話, 都會收到SMS提示餘額, 非常好啊!


溫馨提示: 買電話卡需要用 passport 及「入台證」登記個人資料的, 所以記得準備好啊!



2 則留言:

  1. 上次去高雄机場排隊買電話咭時,條籠很長,賣的公司又很慢,等我錯過了包車司機,要等兩個小時才有第二個司機接我去墾丁,最終都係買不到。請問7-11公司有沒有得買的?

    [版主回覆07/21/2013 14:10:36]7-11冇得賣架, 真的要去電訊供應商先買到。你下次可以先上車, 然後叫司機中途車你去買電話卡ma, 聽到你miss左班車, 真係慘喇.....

    回覆刪除
  2. 係mei好似佢講係機場就買到,我見條片講到好方便wor
    http://www.youtube.com/watch?v=2BENEfPCIA0

    [版主回覆10/06/2013 16:21:54]我都唔知道呀,因為當時好趕,所以冇留意機場有沒有,上車同司機講佢就話帶我地去買了。

    回覆刪除