2013年4月24日 星期三

北歐極光夢想之旅@Day4.2 露天市集廣場 請食閉門羹

Day 4.2 (2013-2-6 Wed) 破冰勇闖白色芬蘭堡
〔行程:蘇姆連拿城堡 Suomenlinna –> 露天市集廣場 Market Square / Market Hall –> Kamppi商場 –> Fazer朱古力店〕
〔住宿: Helsinki Apartment〕


d人成日話芬蘭有個露天市集好值得行,出發前已經做定資料搜集,原來好近我住嘅Apartment,就在去芬蘭堡碼頭隔離,所以回程時就順便行下。落船嘅時候16:30,趕得切未閂門。




根據地圖,大概就係依度喇,但係點解咁冷清嘅??唔通我地太晏?
今朝行去搭船時經過,都唔覺有好多攤檔,或者係因為冬季啦。
咁又係...凍到咁,邊個會願意出來擺露天攤檔食西北風?





海面都結晒冰,剩返呢d遊艇cafe,俾人入去飲杯熱咖啡 / 熱湯暖下身。



唔緊要啦,咁我地去行下附近嘅 舊貿易市場 (Market Hall),就係後面果座紅磚建築物。聽講果度好多手工藝品賣,仲有d海鮮呀、水果呀、小食呀、鹿皮呀、蔬菜呀,聽到已經覺得好吸引!可惜...行到去嘅時候發現度門鎖左,裡面空無一人。






呢張相係用 iPhone 影嘅,因為落大雪,唔敢拎部相機出來,雖然張相quality麻麻地,但係都睇得根清楚裡面係一個人都冇。
又摸門釘,有點失望。今日又唔係假期,明明 check 好晒開放時間先來(鑑於有前科,常常吃閉門羹,哈哈),但忘記了「緣份」都好緊要,這注定我同佢地有緣冇份啦~






平時應該係咁樣樣的 (相片來自網路)











露天市集廣場 (Market Square) / Kauppatori

參考開放時間:
一般逢星期日休息
一至五 06:30-18:00
星期六 06:30-16:00
夏季星期日 10:00-16:00

舊貿易市場 (Market Hall) / Makasiini Terminal

參考開放時間:
逢星期日休息
一至五 08:00-18:00
星期六 08:00-14:00
夏季星期日 10:00-16:00


地圖:

  放大請按此



跟住我地就在Market Square隔離的電車站坐電車返去。呢度嘅電車路線圖好清晰,除了巴士之外,電車就係赫爾辛基市中心最方便又最主要的交通工具。四通八達,基本上差不多所有景點都可以坐電車去,唔識路問人都好容易。


  放大請按此


[[後記]]

網友報料,原來我冇check錯時間,只係 Old Market Hall 由2013年1月31日開始裝修,預計工程完成日期為2014夏季。在 Old Market Hall 主要的traders會移到 Hietalahden Market Hall (Hietalahden kauppahalli) , 地址:Lönnrotinkatu 34, FI-00180 Helsinki, Finland.
開放時間:
星期一至五0800-1800
星期六0800-1600
星期日休息。
網址:http://www.hietalahdenkauppahalli.fi/

( 以上資料來自: http://www.wanhakauppahalli.com/ )



2 則留言:

  1. market Hall既開放時間你冇check 錯,只係佢地果時裝修緊,所以你去到一個人都冇

    附加資料

    由2013年1月31日起old maket hall進行裝修,預計工程完成日期為2014夏季。在old market hall主要的traders會移到Hietalahden Market Hall (Hietalahden kauppahalli) , Lönnrotinkatu 34, FI-00180 Helsinki, Finland. 開放時間︰星期一至五0800-1800,星期六0800-1600,星期日休息。http://www.hietalahdenkauppahalli.fi/

    Information from, http://www.wanhakauppahalli.com/
    希望資料幫到其他人啦~

    我出年去,佢都應該未開返

    [版主回覆04/28/2013 23:58:43]多謝你o既資料呀~~~丫也~~真係冇緣喇, 只係差一星期左右^^"......乜裝修裝咁耐....haha 我會將你d資料放上去俾其他人睇, 幫下人先~~唔該晒你^^

    回覆刪除
  2. 好凍呀

    [版主回覆05/04/2013 00:45:32]係呀, 超凍, 諗起都凍呀!

    回覆刪除