2013年4月2日 星期二

出發!首次乘中華航空

Day 1.0 (27 March 2013) 高雄去墾丁+半天遊
行程: 香港->高雄:恆春古鎮Lunch-(九棚沙漠大腳車(吉普車飆沙)-滿州港口吊橋-風吹沙-墾丁大街 Dinner


出發了!墾丁我來了~

出發喇出發喇!跟好友去旅行,心情特別興奮!可能因為這樣,出發前三天都嚴重失眠,三天加埋都瞓唔夠12小時。寫遊記同去廁所都幾相似,一樣需要「便意」才能寫得舒暢,難怪有人喜歡在如廁時找靈感XD 






中華航空 第一次體驗

「去台灣? 坐華航啦~!」
這不是我第一次聽,華航有咩好呀?
華航梗係正啦!d位又闊,d空姐又靚,d野又好食,d機又新,又有叉電器
每次聽到「中華航空」, 好多人都聞風色變,因為曾經發生「空中解體」事件。
不過已經事隔n年前咁耐,同埋空難嘅意外率其實低過坐車坐船好多!

既然係咁,就試一次啦!


華航B737-800,屬3-3細機,座位是挻寬闊的,但卻沒有傳說中的叉電器,空姐也沒傳說中靚,都是姨姨來的。


個位真係幾闊


依個闊度,好似坐緊Premier Economy客位咁,果然名不虛傳


細機仔冇個人電視,睇公家架啦




個飛機餐係肉燥米粉,芒果布丁,好好食,但...我地真係好飽



當我在不停影個天嘅時候,阿銘疑惑地問我:「其實你唔係已經見過好多次呢咩?仲有咩咁好影呢?」
係囉,我都覺得好奇怪,當你搭飛機仲多過搭船嘅時候,其實應該已經好麻木,就好似搭地鐵咁,唔會再好奇。
但我就係咁,對美景有種不能抗拒的魔力,天然景色係最靚的,每次都唔想錯過那一刻。


幫Miki個大口仔影張相留念先


到喇,天氣幾好喎


好似見到高雄85大樓




到左


高雄機場竟然有bb車免費借用


機場佈滿宣傳台灣的大型海報,依張最正~



變態嘅咩,廁所都好影!
我覺得每次遇到好乾淨嘅廁所,都有影相嘅衝動!
廁所門仲有勉勵句子,好有正能量呀。






等等下行李發現熟人,B小姐在機場撞到朋友,行程完全一樣




包車司機已經一早在機場門外等候



一到高雄,就收到南投地震既消息,6.1級,係2009年以來最嚴重的,好在發生時間係10:40,我們仍在香港。避左。
但見到新聞不斷報導,好似好大件事咁!

友人的友人相繼在Whatsapp裡問候,某人還傳來一句爛GAG:「你估張敬軒會唔會突然走出來唱餘震丫拿?」

車尾有好多行李空間


怕悶?司機可以播放音樂或電影


墾丁GO GO GO!



1 則留言:

  1. 我和家人打算七月二十一日出發到高雄和墾丁旅行。請問你的包車服務是哪間公司?6人的價格約多少?另外,你們在墾丁包車一天又是多少錢?

    [版主回覆07/21/2013 14:12:30]這是我的包車公司「墾丁的魚」
    http://blog.yahoo.com/AABB-happyTravel/articles/1209250/category/13+%E8%80%81%E5%8F%8B%E9%AC%BC%E9%AC%BC%E9%81%8A%E5%A2%BE%E4%B8%81%E9%AB%98%E9%9B%84

    我唔係好記得幾多錢喇...好似包車一日約TWD 2XXX, 你可以send email俾小魚哥問下, 佢都覆得幾快架~~~^_~

    回覆刪除