2011年3月15日 星期二

潮遊越南@Day5 【扎肉第一大店】part 5.1

Day5 (28 Dec 2010) part5.1


行程: 扎肉店-->La Fenetre Soleil-->機場





嚟到越南一定要買扎肉做手信!
越南通介紹過依間扎肉店。

扎肉第一大店 NHU LAN營業時間:0700-2300
地址:
50 Ham Nghi, Q1 (同起路行過去10min)





今日A先生病情未有好轉,所以只有我一個人搭的士出來睇+買手信。

而A先生就在酒店休息,好開心酒店肯俾我地late check-out到3點。


有咁多款,應該點揀好呢?
其實冇所謂,都係搏一搏!眼前見到嘅全部都係扎肉,有豬肉、牛肉、雞肉、煙燻、碳燒等多種口味。
全部越南文,係唔會識得分,HAHA~

咁啱見到隔離企左幾個香港人,靜靜偷聽佢地嘅對話,「跟隊」買左兩舊豬肉。


要買最好買上面「綠色包裝」新鮮製果d!
解開包裝袋之後,見到有繩圍住舊肉包扎而成,真係名符名其「扎肉」。
買返香港放入冰格可以擺3星期,臨食前一晚就放落下格解凍。
用來煮麵定係煎蒸都好好味架。

買左2-3舊,用左420,000VND (約$168港幣)
圍起港紙五十幾六十蚊舊。


隔離仲有間大排檔咁款嘅餐廳,有越南法包賣,仲有斑蘭糕



買完仲有d時間,我獨個兒在附近兜下




Trung Nguyen 咖啡店,總有一間係左近!


精品街呀,前日行過架喇。


都是手製的!


蕩失路,就Search下有冇Wifi



行行下,突然有個女人走埋嚟問路,我唔係好識,但都幫佢睇下地圖。
後來傾傾下,無啦啦請我坐低同我「嗲」起上來,仲請我飲野。
佢問我做咩工作,又講起佢自己,跟住問我香港租金幾多,大家在短短半小時間作了一個文化交流。

原來佢都唔係住依度,佢話佢係來自越南saba,今次都係來旅遊。
後來我仲同佢交換Email,佢問我拎左張最細面額嘅紙幣十蚊紙,叫我簽個名。
佢話第時嚟香港搵我,仲問我住邊間酒店,陣間嚟送我,順便見我男友一面。

講真,其實開頭真係有d驚架,話晒三唔識七,無啦啦做乜聊我講野?
如果佢係壞人,在杯飲品落藥就慘喇。事實係冇嘅~

返到酒店,趕住執行李Check-out,臨走時都望了幾眼,但見唔到個女人。


買了個芒果都冇機會食,同佢影返張相先!


走lu~~~

Bye Bye~
Check-out 後我地就搭的士去第一郡嘅 La Fenetre Soleil,是一家咖啡館。
"
La Fenetre Soleil" 有「陽光的窗」的意思。地址:44 Ly Tu Trong Street, Floor 2, District 1
(2010
5月已搬往上述地址)



下一篇
潮遊越南@Day5 La Fenetre Soleilpart 5.2


1 則留言:

  1. 請問扎肉店係近邊度呀?

    [版主回覆05/29/2013 22:07:40]唔洗客氣^^ 扎肉可以帶返香港架, 帶返o黎之後放入冰格雪可以放三星期, 食o既前一晚先放落下格解凍, 用來煮麵或者就咁煎o黎食都好好味架~~

    [bobo linbo回覆05/29/2013 12:02:56]謝謝你呀,但想問個D扎肉可帶返香港嗎!

    [版主回覆05/28/2013 23:50:06]扎肉店都係睇返頭先個地圖就得喇~~
    http://blog.yahoo.com/AABB-happyTravel/articles/236527#
    地址: 50 Ham Nghi, Q1 (同起路行過去10min)

    回覆刪除