2011年3月13日 星期日

潮遊越南@Day4 【2010各國美食聯歡節】part 4.6

Day4 (27 Dec 2010) part4.6
行程: 好味蜆粉-->檳城市場-->好味法包-->戰爭博物館-->Le Bordeaux-->923公園



臨出發前, 知道聖誕節在923公園將會舉行「各國美食聯歡節」, 這是一年一度o既盛事!
某情度上都因為咁, 所以揀左Central World依間酒店。
一場o黎到, 冇理由唔湊下熱鬧架?



因為A先生水土不服, 整日都肚柯, 又嘔......所以佢要在酒店休息, 陪唔到我。
B小姐膽生毛, 竟然夠膽自己一個人落去行!
所以我可以親證, 其實胡志明市治安都唔差, 仲時不時遇到熱心的人帶你過馬路。


奇怪是...去到公園, 唔好話美食攤檔, 稍為食得落肚o既野都見唔到! 究竟我有冇去錯呢??? 總之腦袋勁多問號! 但唔o黎都o黎左, 點都要行返轉先返去架喇!



我鍾意依種「越南揮春」




一堆越南文睇唔明...









話時話, 睇睇下...我覺得有d似年宵市場, 係冇花賣o者













兜左好耐...係時候要返去lu

公園另一端的「鬼佬街」, 而家係最旺o既時候

923公園對面就係酒店



沒有留言:

張貼留言