2011年3月12日 星期六

潮遊越南@Day4 【米芝蓮法國菜Le Bordeaux】part 4.5

Day4 (27 Dec 2010) part4.5
行程: 好味蜆粉-->檳城市場-->好味法包-->戰爭博物館-->Le Bordeaux-->923公園



依間5星法國菜, 係米芝蓮大廚開的!
位置在較遠的平盛郡, 由第一郡坐的士去大約幾十蚊, 20min



能夠嚟到依度,係有段故的。
話說A先生在前一站戰爭博物館肚痛,返到酒店之後又柯又嘔,食了保濟丸都唔掂。
一場來到,又已經BOOK好枱,實在唔忍心放棄這個米芝蓮法國菜!

我竟然半求半逼咁帶A先生來陪我食法國菜,而家諗返起都覺得自己好殘忍,HEEHEE......
對唔住,懺悔中...


侍應帶我們上2樓, 安排了靠窗的坐位


小小空間, 估唔到竟然差不多全都是說廣東話=.=
這是旅程中遇到最多香港人的地方!

點菜方面...我地點了兩個set, 其實隔了太耐, 我真的忘了當中的細節, 印象中侍應好像有問我們選甚麼主菜的, 其餘都是佢揸主意。

前菜


法包





fleur de sel = 海鹽



生蠔肥美鮮甜


我的最愛上場喇......





我最愛的Foie Gras (鵝肝), 用鮮葡萄製的醬汁同鵝肝好夾, 真係好好食



聖誕節, 桌面都有點聖誕裝飾架



我的牛扒



A先生的魚



甜品



梳乎里水準甚高, 軟棉帶酒香



食完仲有甜點朱古力與曲奇




今餐食左二百幾萬, 2,015,000VND ($106USD)
份量剛剛好, 味道不錯的, 不敢說非常好吃, 但是這個價錢可以嚐到米芝蓮2星大廚的精心傑作, 值得一試的!
越南權威飲食雜誌及紐約時報都大力推薦架, 所以下次來胡志明, 記得唔好錯過了!

請於出發前透過email訂位, walk-in未必接受架


Le Bordeaux 法國菜
地址: 72 D2, Van Thanh Bac, Q Binh Thanh
電話: (08) 38999831
時間: 1130-1330; 1830-2130
網址: http://www.restaurant-lebordeaux.com.vn




1 則留言:

  1. does need reservation?

    thx

    [版主回覆06/08/2011 02:16:00]唔好意思呀, 上星期外遊了所以遲左覆你 依間餐廳係需要預約架, 你可以網上預約式者email 預約都得~

    回覆刪除