2011年3月2日 星期三

潮遊越南@Day3 【木碳Pizza】part 3.11

Day3 (26 Dec 2010) part3.11

行程: 古芝地道-->New World Hotel Saigon-->錦麗牛肉河-->紅教堂-->中央郵局-->名店街-->精品街-->Quan94-->木碳Pizza


食完蟹宴, 我地有點意猶未盡, 仲想食! 醒起越南通在潮遊越南視頻中介紹過一間意大利餐廳食木碳Pizza, 跟著地址去到但搵唔到......知道佢有另一間分店, 於是叫的士司機改路, 去左另一間。









間餐廳勁有情調, 好似好貴咁!




我叫左杯芒果扇多(沙冰), A先生點左杯咖啡, 好飲!







Pizza有好多款, 我地揀左芝士四重奏 (QUATTRO FORMAGGI), 但Waiter話唔係碳燒。唔知碳燒係咪總店先有呢? 不過幾好食, 又唔太貴喎, 165,000VND, 圍返都係六十幾七十蚊港紙, 咁o既質素, 算係咁啦!


餐廳出面, 仲有好多其他餐廳

木碳Pizza – Café Centro
地址: 6 Thai Van Lung, Q1(總店)  
                   11-13 Lam Son Square, Q1(分店)

電話: (08) 38235795
時間: 07:30-23:00

食飽飽, 我地就出去搭的士返酒店。



1 則留言:

  1. Hi, May I know if the pizza is good and around what price? Thanks.

    [版主回覆10/11/2011 19:12:00]PIZZA味道唔錯呀, 又唔貴, 圍起都係70-90港幣左右, 有機會可以一試!

    回覆刪除