2011年3月4日 星期五

潮遊越南@Day4 【檳城市場, 美味獅奄】part 4.2

Day4 (27 Dec 2010) part4.2


行程: 好味蜆粉-->檳城市場-->好味法包-->戰爭博物館-->Le Bordeaux-->923公園


食完早餐之後, 我特登留少少肚, 去檳城市場尋找美味獅奄!




由酒店行過去只係10-15分鐘, 好近


依度有好多個入口, 分東南西北翼, 我身後的便是正門的入口。


檳城市場 Ben Thanh Market 係有蓋市集, 形式類似翟道翟咁, 每日由早上06:00營業至下午18:00, 夜晚唔開架。


依度有好多野賣, 咖啡呀, 手工藝品呀, 水果呀, 海鮮呀, 衣服呀, 乜都有d, 如果冇時間買手信, 依度都係一個補給站。不過當地人同我講, 叫我唔好去檳城市場shopping, 因為d野太貴, 反而佢建議我地去Lucky Plaza。








之前有個網友話檳城市場有間食獅奄好抵又好食, 俾我搵到喇!


好多海鮮揀




我叫左碟獅奄, 唔記得左幾錢, 淨係記得好平好好食!


芒果扇多又大杯又正!


A先生怕衛生問題所以只試左一粒


認住依三姊妹


濕紙巾有店名同地址


其實依度仲有好多地道小食架, 大頭蝦都有

行左一陣, 我地就走lu~


檳城市場附近有好多小販賣水果, 見到依堆大芒果, 好似好好味咁, 買左2個返酒店慢慢嘆^^


仲有龍眼, 紅毛丹



沒有留言:

張貼留言