2011年3月5日 星期六

潮遊越南@Day4 【好味法包】part 4.3

Day4 (27 Dec 2010) part 4.3


行程: 好味蜆粉-->檳城市場-->好味法包-->戰爭博物館-->Le Bordeaux-->923公園


前日食左一個凍冰冰的法包後心有不甘, 誓要食到好味法包為止! 所以今日專程來到越南通介紹的好味法包試下


傳聞中好好味o既法包





冇地圖, 靠估的搜索, 原來我地兜左個大圈!!!

法包位置比想像中還要近酒店










見佢熟練地三兩下功夫, 就整好左我個法包




認住依個o麥頭! o黎到越南胡志明市玩, 記得試下喇!





我地買左法包不久, 店舖就關門了! 真係好好彩!
試下個味道先~ 咬落去...都係凍o既! 又話新鮮熱辣o既?
可能唔o岩時候啦...不過味道係挺好的, 而且包係幾脆口。
我能夠想像到當新鮮熱辣烘好o既時候會有幾好味!





原來在「好味法包」附近都有間中原咖啡
我地過對面馬路, 向中原咖啡左手方向行, 行前幾步, 就見到有間便利店。我地有個嗜好, 就係鍾意去世界各地o既便利店度參觀, 睇下有咩新奇產品!
越南的新奇產品都幾多, 好多香港都未見過! 燕窩水﹑榴槤汁﹑柑桔汁﹑華梅汁......仲有好多我估都估唔到係咩o既汁, 可謂大開眼界!



燕窩粒幾多, 不過全部都好碎, 冰糖水的味道不太討好





牛奶咖啡是我的首選









這些奇異飲料, 價錢唔貴, 有興趣到越南遊玩o既時候可以一試!


下一篇
潮遊越南@Day4 【戰爭博物館】part 4.4





1 則留言:

  1. 你好呀,想請問呢間法包係近邊度呀

    [版主回覆05/29/2013 23:50:37]係呀^^ 最緊要係財不露眼, 事事小心
    咁就唔會樂極生悲喇~~
    祝你玩得開心! 一定要食個錦麗牛河呀, HAHA

    [bobo linbo回覆05/29/2013 22:37:23]你又講得啱,去到其他國家都最緊要係小心,
    歐洲都非常危險,我上次去西歐都覺得好恐怖,
    呢d所謂文明國家都係咁,所以樣樣小心都應該ok

    [版主回覆05/29/2013 22:12:05]um...我又唔覺得太危險。
    我估去任何比較冇咁發達o既國家都係架喇, 小心為上, 財物果d就唔好露眼, 緊要野就跟身, 盡量唔好去人少o既地方或暗巷, 打扮唔好太光鮮, 應該就冇問題。
    當地人其實好友善, 雖然語言不通, 但佢地都會落力去幫。但全何地方都有壞人同好人, 只係比例上多少......好似歐洲都好多人搶野咁。

    越南都係幾令人懷念o既地方, 有機會我都會再去架^^

    [bobo linbo回覆05/29/2013 11:58:27]你實在太好人啦,很感激你,同埋想問下當地治安安全嗎,因我同老公兩個去怕會有D危險,我有個朋友佢男友係當地華僑佢話個度好危險下

    [版主回覆05/28/2013 23:48:42]睇下依個地圖丫~~
    http://blog.yahoo.com/AABB-happyTravel/articles/236527#
    好味法包 Ngoc Sang, 地址: 199 Ly Tu Trong, Q1
    在google map輸入地址應該會搵到架~~~:)

    回覆刪除