2011年3月25日 星期五

A104 派卷!!!

剛剛過去的星期三, 是派卷的日子
為了這個升班試, 我特地各公司請了幾日假期溫書
阿sir俾左tips, 叫我地熟讀「食物名稱」﹑「餐廳食飯」的topic
還有 Il y a, Pendant, Dupuis 這3個tense
我真的很努力地溫, 連同 level 3 唔識果d野, 以及之前遺忘左o既野, 從頭到尾看過一遍! 雖然串字方面仍然比較弱...但是都感覺自己比從前進步了不少!

派卷了, 阿sir輪住派, 雖然我知道我的目標是合格升班
但收到成績時...分數有點令我喜出望外, 40分滿分有29.5分呀!



其實我地冇考oral, oral果part只係平時分, 不過以前華人老師教, 只要出席率達標佢都會俾晒你, 但係而家會嚴謹小小。
如果以100分滿分, 就有73.75分, 已經很不錯了!


阿sir讚我進步左好多, 各方面, 無論Listenling, 閱讀理解, 定係作文, 都進步左好多, 尤其係speaking。嘻嘻, 證明我o既努力係沒有白費的。

派完卷, 我地要拉大隊上去同Monsiuer Henry(課程總監)傾計, 先可以得到報名紙
對話當然係同法文啦...在冇心理情況之下...都幾緊張!
好在佢都係問d好簡單o既野, 例如: 你叫咩名? 你點解學法文? 你有冇去過法國? 想唔想去? 工作是否需要用法文?......等等


今期係A104, 剛剛完成了Elementary level
新學期開學後4星期, 就可以得到張Certificate了!


例牌要求的大合照! 這班氣氛好融洽!
不過好可惜...有位同學升唔到班
希望餘下的會繼續留低, 我們還會繼續做同學啦~
A bien tôt~

如果我以學法文這個決心和熱誠來學英文, 相信我d英文都會大躍進的!
所以下一個目標就係學返好d英文同普通話



1 則留言: