2013年4月9日 星期二

真人版「Mario Kart」賽車

Day2.6 (28 March 2013) 墾丁一天遊
行程: 龍磐公園-鵝鑾鼻燈塔-砂島-船帆石-恆春古鎮(巷仔內十碗麵/小杜包子/阿嘉的家/玉珍香洋蔥蛋捲/永馨/綠豆饌)-Go Kart車-白砂灣-關山日落-墾丁大街Dinner

炫風F1  Go Kart車

高卡車, 即係小型賽車, 係是日最期待的項目! 車種分3種, 有BB級及專業級之分, 我地當然玩BB級, NT$200/10分鐘, 老闆送多2分鐘俾我地。大家好似玩「Mario Kart」咁興奮, 穿好裝備後, 工作人員幫我們逐一拍照。當倒數3下後, 大家就在賽道上飛馳, 幻想自己是F1賽車手, 又或是Mario Kart的角色。當熟悉了賽道後, 大家都越來越快, 轉彎也不減速, 連女生也不甘視弱! 我嘛, 由開始至結束都落後, 安全第一。當時間尚餘最後數分鐘, 達達在過彎時為了爬Joanne頭一下攔腰撞向Joanne架車, 阿銘在後面看到, 形容當時情況就像真的Mario Kart一樣架車被撞至飛起一半, 然後失控撞向車輪。幸好人無事, 但已造成心理陰影, 後來幾分鐘Joanne都以慢速駕駛。

玩後感: 好好玩, 好刺激! 一大班friend一齊玩就最正!





墾丁除了高卡車, 還有沙漠四駒車, 一樣刺激好玩!


沒有留言:

張貼留言