2011年1月20日 星期四

Il y a / Depuis / Pendant

尋日o岩o岩上完第四堂, 教 Il y a / Depuis / Pendant, 聽到我頭暈暈...
無論學咩語言都好, 我 tense 同 preposition 方面就最弱架喇!
唔單止我, 其他同學仔都對依3個字o既用法有少少混肴!
所以阿sir今次俾左好多功課我地做~

返屋企搵下o岩o岩買返o黎o既法文教科書, 從文法果本搵到以下依篇
嘩! 實在太好喇~



睇完之後當堂明左好多!



因為今個level要考試o既關係...所以我特別重視
要努力記住每一堂學到o既野, 同埋追返上一個level o既野


沒有留言:

張貼留言