2012年11月4日 星期日

【交通】Ivalo 機場 ---> Saariselkä (薩利色爾卡)

【交通】Ivalo 機場 ---> Saariselkä (薩利色爾卡)

玩芬蘭北部, 許多人都會坐內陸機/火車 從Ivalo出發, 再轉車去Inari, Saariselkä等地。我和大部份人一樣, 都是先從Helsinki坐飛機去Ivalo, 再轉巴士去旅館  Fell Centre Kiilopaa 。巴士通常早1-1.5個月先買到飛, 以下是其中兩間巴士公司的資料:

Matkahuolto 巴士公司
http://www.matkahuolto.fi/en

Eskelisen Lapin Linjat 巴士公司
http://www.eskelisen-lapinlinjat.com/en

有咩分別? 前者是芬蘭全國公車線路網絡, 是歐洲其中一個最簡單易懂的, 她的公車服務覆蓋全國90%的公共道路。後者主要提供Lapland及北極圈地區的chartered coach線路服務, 該公司所提供的經典路線, 如Rovaniemi至挪威北角等都很受歡迎。如果由 Ivalo 機場出發, 兩間公司均提供服務, 睇你鍾意揀邊間~

因為兩間都未出2月份個schedule, 所以只可以求其check住而家個timetable作參考。通常歐洲 d 巴士都冇咁快有得買, 早1個月睇就差唔多喇!



Matkahuolto 巴士公司 的網頁以藍色為主



要自己打起點同終點名稱, 跟住佢會彈個search timetable o既畫面







跟住佢會show晒所有乎合條件o既班次資料 同埋估計行車時間。由 Ivalo 到 Killopaa / Kakslauttanen 大概半小時車程。





價錢單程大概 EUR $7.2/Adult




另一間巴士公司 Eskelisen Lapin Linjat 的網站, 以黃色及紅色為主調, 十分搶眼



入左去網頁之後, 可以click入Time Table






Mouse Over 所選路線 可以睇到路線距離顯示在地圖上



Click入就看到巴士路線表
【巴士路線】Ivalo Lentoasema - Saariselkä - Kiilopää
相比 Matkahuolto 巴士公司, 依間公司的資料比較清楚及容易睇。



最後是價目表, 照計都應該係 EUR 計算, 但點解依程車貴咁多o既?



少少題外話: 如果想坐長途車跨國遊覽芬蘭及俄羅斯, 可考慮 GoldlineMatkahuolto 芬蘭長途車所提供的運輸服務。依兩個芬蘭長途車網絡極為廣闊, 差唔多在芬蘭任何角落都有班次到達。Goldline 的北線長途車路線可遠達俄羅斯北冰洋海港摩爾曼克斯(Murmansk), 而Matkahuolto 則有長途車東線入俄羅斯,經維堡直接去聖彼得堡。有興趣可以自己上去search下啦~~


【後記】
好多人問我應該買邊間巴士公司,經驗話我知,如果你是往南走的,由Ivalo去Saariselkä,今日機場都有巴士,即場買票便可,不用預先購票。以我的地點為例:由 Ivalo Airport 去 Fell Centre Kiilopää, Hotelli Niilanpää , Saariselka ,單程 €12/人。你只要在上車時告訴司機你的目的地,他就會告訴你車費。班次也不用Check,酒店職員告訴我每班機之後都有會有巴士,原本這麼簡單啊!如果你還是擔心,建議你於出發前預先聯絡一下你將入住的旅館詢問。






3 則留言:

  1. 我覺得呢Eskelisen Lapin個price list應該係由頂果d地方(Helsinki, Lahti...) 去Ivalo, Saariselkä...應該唔係Ivalo 去 Saariselkä...
    我聽過其他人講呢間巴士公司由Ivalo 去 Saariselkä都係幾蚊歐羅

    [版主回覆11/07/2012 23:29:12]I see I see~~我估都應該冇咁貴架喇, 冇理由兩間巴士公司相差咁多o既~ 幾蚊都ok^^

    回覆刪除
  2. 你好, 睇左你個BLOG一段時間, 真係覺得好西利! 搵料既步驟非常詳盡, 加油!

    我下年2月尾都打算去芬蘭睇極光, 行程同你幾乎一樣, 所以你好多INFO都好岩我, 我今年9月去左norway,sweden,denmark,如果你呢3個地方遇到問題不妨話我知. 如果我知道既話,我好樂意同你分享^_^

    講返芬蘭, 因為我都搵緊ivalo機場去saariselka同埋saariselka去rovaniemi既巴士
    我發現Matkahuolto 巴士公司唔係喺ivalo機場出發, 而係喺ivalo市中心出發
    而Eskelisen Lapin Linjat 巴士公司我又搵唔到點樣網上訂票, 你有冇咩發現?

    [版主回覆12/18/2012 00:16:33]你好~~遇到知音人真係開心:) 我對sweden及denmark都有好多疑問, 遲d可以問你喇~~~^.^
    關於巴士方面......我都未有發現呀... 見有d人話去到先買巴士飛又得, 上網買定又得, 其實我都未知點樣上網買! 淨係知道巴士飛冇咁快有得賣, 同埋時間都係未update~~ 如果你有發現, 可唔可以話我知呀? 我都好想知點樣買, thanks~~~~

    回覆刪除
  3. Hi, B小姐
    你應該就快出發了呢, 祝旅途愉快!
    我發現原來Eskelisen Lapin Linjat巴士公司的巴士其實也是用Matkahuolto 巴士公司 的網頁去book, 一個月前就會book到

    [kw回覆02/03/2013 00:58:22]好似我係OSLO, 因為得一日時間, 果日真係冇辦法要趕行程, 一日之內要去好多地方, 我買左張24小時OSLO CARD就好扺用, 慳到幾百蚊架, 但係我係Stockholm同Copenhagen由於主要係去舊城區, 市政廳, 美人魚, 新港呢的都冇入場費, 所以就冇買CARD啦, 係Stockholm只要俾幾十蚊地鐵錢就OK了, 係Copenhagen就好多都係行路添

    [kw回覆02/03/2013 00:51:22]至於Stockholm Card / Copenhagen Card通常我會計一計用幾多日行幾多地方, 同埋佢地既入場費, 到底有冇著數先至決定買唔買, 因為呢的卡包好多博物館入場費同所有車費, 但係價錢其實唔平

    [kw回覆02/03/2013 00:48:26]haha我同你一樣都係坐土耳其航空去HEL, 運你係咪指美人魚則邊果條?我冇特別坐船遊呢條河, 不過我有坐黃色果種水上巴士由DANHOSTEL上去美人魚, 美人魚因為係河邊, 最好就係坐呢種水上巴士去架
    http://www.visitcopenhagen.com/Transport/Harbour-bus/382
    而且佢每個中途站都好多特色建築睇架, 圖書館啦歌劇院啦, 連nyhavn都經架, 幾方便

    [kw回覆02/03/2013 00:36:11]唔好意思, 遲左答你, 你聽日出發? 祝你樣樣順利呀! 哥本哈根最市中心果部分唔算大, 地鐵又唔係度度都到 (連中央車站都冇地鐵), 有晚係nyhavn食完飯諗住搭地鐵回酒店, 我住係danhostel, 但係最後都係行路, 因為都係30分鐘左右, 但我都係沿購物大街stroget, 因為其他路好黑有的恐怖

    [版主回覆01/31/2013 00:27:29]另外我都想問下你, 丹麥係咪行路已經可以去晒主要景點呢? 我地住Clarion Mayfair, 好近中央火車站! 同埋上次你有冇坐船遊運河呀? 我睇書仔, 有d就話冬天有得坐, 有d就話冬天停駛。可唔可以俾d意見我呢?

    仲有...Stockholm & Denmark搭車同去景點, 係咪買Stockholm Card / Copenhagen Card會好d? 你上次有冇買呀? Thanks~~~

    [版主回覆01/31/2013 00:08:11]多謝你o既資料!!! 好有用呀~~我去stockholm一定會去舊城區^^ 得兩日鬆少少時間, 唔玩得太耐, 唔可以咁貪心架喇, 唯有精華遊啦:)

    至於相機方面, 我有特登買左部相機去影極光呀! 聽好多網友講話依方面又唔洗太擔心, 有人長期用暖包包住相機, 但咁又怕熱得滯, 有人放暖包入袋, 相機用完就放入袋, 用先拎出o黎, 依個方法都ok呀。至於電量方面, 凍o既地方電係會用得快d, 不過只要準備多1-2舊後備電都應付到。最後就係霧氣問題, 我搵到篇幾有用o既文章, 應該幫到手呀! http://sr.jnds.com.cn/sheying/sheyingjiqiao/2012-06-16/5274.htm

    [kw回覆01/29/2013 23:29:34]另外我都想問下你呢, 有冇特別準備相機去影極光? 因為我都好担心天氣太凍, 唔知部相機會唔會失靈, 請問有冇關於相機既TIPS?

    [kw回覆01/29/2013 23:26:45]我覺得如果仔細玩既話Stockholm可以玩一個星期, 但係我同你一樣都係計劃左兩日係呢個地方, 之後我用左兩日去左goteborg, 所以我冇特別去博物館, 如果你都係得兩日時間, 我反而推薦舊城區gamla stan, 好值得慢慢行下架, 每個角落都係咁靚, 你加埋雪影更加靚. 另外都推薦市政廳, 海濱風景一流
    推介間餐廳比你叫SLINGERBULTEN
    http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g189852-d1580290-Reviews-Slingerbulten-Stockholm.html
    係舊城區, 味道唔錯又平, 仲有任食沙律, 任飲果汁咖啡, 抵, 不妨去睇下

    [kw回覆01/29/2013 23:13:54]至於denmark既tivoli park我9月中去既時候仲有開
    但係關於開放時間我諗都係check官網好D
    http://www.tivoli.dk/en/praktisk/aabningstider/
    佢真係寫住11APR13~22SEP13
    咁睇嚟冬天真係唔開
    你去到哥本哈根都可以去check下
    佢就係火車站隔離架咋, 好近的

    [kw回覆01/29/2013 23:10:19]我都多謝你既資料, 我都覺得ivalo機場去saariselka既巴士都應該係去到機場先買, 因為Matkahuolto既網頁買唔到

    [版主回覆01/28/2013 23:45:13]係呢, 我想問下你....denmark果個達沃利公園, 係咪冬天唔開架? 我睇幾本書都寫開放時間只係去到12月, 跟住要等到4月先重開... 同埋Stockholm果度, 有冇咩博物館係必去呢? plan行程o既時候只係預留左兩日, 但係後來才發現好似唔夠...有冇d心得可以分享下? Many Thanks!!!!

    [版主回覆01/28/2013 23:42:24]多謝報料^^ 不過我都未買飛呀...酒店職員話可以去到機場先買, 我估應該放心卦?

    回覆刪除