2014年1月2日 星期四

AABB的2013年

2013年大事回顧

今天元旦踏入2014年,從13走到14,這個時刻很值得紀念。AABB首先祝賀各位新年快樂!新一年身體健康,出入平安,荷包脹卜卜,OT No more,Fly More!

今年B小姐年頭完成了19天極光夢想之旅,然後又和好朋友暢遊高雄墾丁,年尾忙到甩碌,除了公司的工作外,還出了3個差,昨天剛剛才從曼谷回來,這年度的飛行夢總算超額完成!感恩能夠享受工作,探索世界,認識更多人和事。

2013另一重要大事莫過於Yahoo Blog執粒,令苦苦經營了5年的AABB要搬家。不過錯有錯著,若不是這樣,B小姐也不會的起心肝研究搬家的事。講左咁多年,終於被「行動」了!而家大家睇到嘅文章大部份都是由Yahoo搬過來的,慶幸能把90%以上的文章及留言都保存下來,但遺憾的是,文章圖片未能正確地顯示,可能出現過大或死圖的情況,需要每篇人手改動。希望大家俾少少時間我,八百幾篇文章總不能每篇都重新改過d圖,不過我會盡能力去Fix比較大的問題,為求令大家睇得舒服。如果你地發現有任何文章有「奇異情況」請告訴我,我會盡快處理的。

2014年B小姐將會更忙碌,對於已知及未知的旅程都十分期待!希望我能好好分配時間,盡力寫好此Blog來回饋大家對我的支持。

P.S.我還記得我的誓言,Blog債未清,旅遊免問,我要加油!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. Thanks 炯仔^^ Nice to meet you here
      You too, add oil!
      係呢, 見你個新blog setting好清楚, 請問你點set架? 我仲未好慣google blog 的setting, 你有冇自己set過d code? 定係用內置的「自定」系統來調較? thanks~~

      刪除
    2. 大部分都係內置, 都係盡量跟番YAHOO 果陣個樣.

      刪除
    3. Thanks~~我都研究下點整先:)

      刪除