2008年5月5日 星期一

大梅沙之旅@海闊凌海酒店.風格獨特 (2008-5-1至2008-5-4)

4天的勞動節假期,我地去左深圳o既大梅沙玩。
唔係Travelzoo介紹,都唔知有大梅沙依個地方,仲有依間正酒店。

大梅沙海闊凌海酒店公寓
http://www.sea-time.com.cn/index.asp



大梅沙附近有好幾間酒店: 喜來登﹑芭提雅﹑雅蘭酒店﹑水雲間酒店...等等
不過講到風格最獨特的,莫過於海闊凌海。

她有羅馬假日﹑馬爾代夫﹑貝克爾姆﹑桑巴等幾種不同風格,其中最受歡迎的是羅馬假日及馬爾代夫。我地揀左羅馬假日,貪佢有個陽台大浴缸,塌塌米式地台,好浪漫。








酒店內有DVD機,可以一邊坐在床上吃零食,一邊欣賞心愛的電影。


窗外的風景都幾靚,有酒店泳池景及遠處的無敵大海景。


酒店餐廳
酒店樓下有間餐廳,食物都幾有水準,除左果隻小兒麻痺乳鴿...唔係唔好食,不過當你食過五谷芳o既乳鴿之後,牠,已經稱不上乳鴿。








訂房
房價平日¥450(我地揀超級海景房),但是基於勞動節關係...價錢加到¥500。
http://www.517free.com/zh-tw/htl_search2.asp?k=sz4hk


1 則留言:

  1. 想問吓係咪去到先揀咩類型既房間定預訂時先要註明? TKS!

    [版主回覆06/24/2010 11:16:00]預訂之前要註明架~:) 不過如果你係去大梅沙, 我就唔suggest依間 因為我08年年尾再去已經發現殘左好多, 而家10年, 依間酒店都算舊 其實而家大梅沙新開左好多酒店, 你可以再搵下

    回覆刪除