2008年6月23日 星期一

番禺3天開心遊:交通篇 (2008-6-7至2008-6-9)

上次講完酒店,今次講下交通先

祈福來往長隆的交通
因為今次住祈福,我就講下祈福來往長隆的交通。

上年去剩係識得打的,來來回回下下都幾十蚊,都幾融!不過上年我地5個人,所以除番開都好化算~但係今年得2個人去,下下三四十蚊真係好貴!去程我地係搭的士,在祈福巴士總站可以截,或者坐私人兜客果d車都得,傾o岩價錢便可上車~不過都有個危險性...點知會唔會上錯賊車!?所以我建議人少都係唔好博~

第二日我地去左水上樂園,揀左搭的士。由祈福去長隆水上樂園搭的士$30,不過由於我地駛到入水上樂園正門落,所以加$10。(入長隆範圍要俾過路費)
去到水上樂園,職員話我知離開有免費穿梭巴士去漢溪長隆地鐵站,幾好喎!
上年水上樂園新開的時候,仲未有穿巴服務的,而家真係方便左好多~

這個穿梭巴士,是循環線,不停來回長隆多個不同景區。



搭穿巴到漢溪長隆站下車,你會見到有個地鐵站口E
落去經地鐵隧道過對面馬路


地鐵站好新淨,好光猛,格局同香港地鐵站好似



找A出口,上左地面,會搵到一個巴士站,10A及10B



兩部車都會經祈福新村,不過10B會較快,因為少幾個站。
車廂座位都算舒服,車費都係$2,超值!
聽聞依兩條線係今年新開的,我估係為左遊客而設,幾貼心o既服務丫~

今次旅程真係開心大發現!
$2就可以去長隆,來回都係$4,慳番d錢可以食好d

BB實用小Tips
1)如果搭的士去,司機可能去到漢溪長隆地鐵站就放低你,因為入去要俾多$10,但你千祈唔好制!因為由漢溪長隆地鐵站行到去水上樂園路程很遠的,我上年行過一次,真係好甘!不過如果你唔介意耐do既...可以照在地鐵站落,然後等穿梭巴士。
2)10A及10B的巴士站位置好當眼,在祈福巴士總站問人就得,每位$2,請自備零錢。



沒有留言:

張貼留言