2008年7月15日 星期二

華欣Aleenta懶洋洋之旅@Day3 (2008-6-28至2008-7-1)

Day 3 (30Jun08)

小A寫完,輪到我小B寫Day3哪!

Aleenta Resort是向東面的,咁靚o既地方,梗係唔可以錯過美麗o既日出啦!
我們預先查了日出時間,調較好鬧鐘便睡~
怎料......我忘記了泰國是慢香港一小時,早了一小時起床
不過錯有錯著,要不然我們都不能看見漫天星海,還有超過10粒流星!
我們躺在沙灘椅上,整個沙灘只有我倆,星空配合海浪聲﹑風聲,很是浪漫~
然後慢慢待天空漸亮,欣賞著大自然的顏色轉換變化。
曙光初露的一刻,實在令我們十分感動...


已經很久沒有看見這麼美麗的日出



 
如此醉人的美景,真係訓少幾個鐘都抵


暖暖的陽光照向Aleenta


我們不禁躺上吊床, 懶洋洋地搖擺~v~


今天的早餐我們選擇在房間享用,別有一番風味。
Aleenta有個地方真的很讚!就是無論在甚麼地方用餐,都不另收費的~

吃過早餐後,我們走出沙灘漫步。今天天氣很晴朗,比起昨天,還要藍,還要白!


我們拍了許多照,拾了許多貝殼,不知不覺...竟然走到來Aleenta的新翼!
興之所至,我們不理三七廿一,已經跳進infinity pool暢泳~
整個泳池只有我倆,彷彿是我們的私家泳池一樣!






我們拾到的貝殼


我們就是靠此車來往Aleenta新舊翼,你叫職員接載你到中途的餐廳下車也可。

Aleenta附近有幾間小商店,在這個荒蕪的地方,簡直是開心大發現!
包括當地居民經營的小賣鋪,Chatelet  Resort & Restuarant,Cafe等

當地居民經營的小賣鋪, 有超平手信賣呢~~


地道按摩店


Chatelet  Restuarant


向海的座位~ 在此用膳應該幾好feel~


Chatelet  Restuarant入面提供沙灘電單車﹑香蕉船﹑水上電單車等玩意



Cafearo,看似是一間小餐廳,原來有住宿服務的


長得很高的樹


Aleenta每天都有提供免費yoga班,時間大概在下午4點左右。


走累了,我們回房間點了一客冬陰功^_^
Aleenta的冬陰功真好飲,每天不飲過不舒服!


晚餐我們去了一間叫forester的餐廳,正正在新翼對面,
食物不錯,價錢比Aleenta平3倍!


餐廳環境都幾清幽


不過餐牌好有趣,一邊全英文,一邊全泰文,但食物沒有重覆...
溝通了很久出動埋畫公仔先完成點菜這個環節
必試泰式檸檬茶及自家出品的雪糕,很有質素!


泰式檸檬茶是用青檸的,既清新,又清甜

我們一共點了3個菜式

泰式炸魚配甜酸汁,味道不錯


我們還點了個白飯,是心形的,哈哈


我們是「冬陰功怪」,雖然已經喝了一碗,來到這裡依然想飲
不過這碗冬陰功,和Aleenta的相差太遠了...



自家製雪糕,多種味道選擇,50THB一杯,物超所值

吃了一餐很滿足的晚飯,這3天過得很滿足,很 Relax~
明天便要離去了...很不捨...

回到酒店,我們填了訪客留言冊^_^

在香薰的氣味下,晚上依然睡得香甜

By 小B



3 則留言:

  1. 睇完你去華欣既日誌,真係好想去呀!!~

    [版主回覆09/10/2008 00:53:00]hee, 多謝支持~^_~ 有機會真係值得去, 物有所值的~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,我地同你地都犯左同一個錯:唔記得有時差搞到早左一個鐘起身...

    我想問你係行去個餐廳?向南邊行?

    [版主回覆09/02/2009 22:02:00]估唔到除左我地都有人一樣會唔記得時差 不過我發現早一個鐘睇到o既日出先係最靚的, 唔知你同唔同意呢? 依間餐廳係Aleenta一出門口向右直行, 我唔知向邊...:p 當你行到去Aleenta新翼就會見到架哪, 依間餐廳剛剛係Aleenta新翼對面

    回覆刪除
  3. 华欣食野贵吗?太阳系咪好晒?酒店有无local tour join?看到你d相,好想去...

    [版主回覆05/06/2011 12:26:00]華欣食野唔算好貴, 酒店可能會貴一點, 不過附近也有其他餐廳選擇。太陽曬架, 酒店有local tour, 係需要付費的! 都唔平架 我已經幾年前去, 而家可能已經唔同左lu

    回覆刪除