2010年11月25日 星期四

越南潮遊.旅遊講座

是晚, 我參加左越南通方世歷o既旅遊講座



http://hk.myblog.yahoo.com/love-vietnam/article?mid=8289


或許一切都是緣份!
自從我決定了去越南旅行之後, 網上搜尋到這個講座
在留言區問了方sir幾個問題, 見佢真係好nice, 有問必答
既然越南這個地方係咁「雞同鴨講」, 坊間亦極少詳盡的旅遊資料
所以在非常急的情況下報左名

去到果度, 方sir請我地食越南菜, 邊食邊暢談越南的有趣事及旅遊小tips
同時, 我亦認識了不少「同道中人」, 大家都是 想去 / 去過 / 即將去 越南的香港人
大家都講到眉飛色舞, 好開心
而我, 亦不為然越來越期待這個地方!

但係我仲未買機票......
前兩日訂左國泰假期個package, 今日終於收到feedback
同預期一樣, 已經冇晒「早機去﹑晚機返」

如果係咁...可能要退而求其次幫襯travel agent買越南航空
「午機去﹑早機返」
雖然時間係極差...不過都好過冇丫
方sir都好好人話幫我問下人, 睇下撲唔撲到張檮票返o黎!
希望有好消息啦~

話說回來, 講座備有HCM city 免費地圖 及 Sinh Cafe Travel Book 派發
好開心得到咁有用o既資料!


Sinh Cafe 係越南最大o既 Travel Agent, join local tour可以靠晒佢, 平靚正!


這本是越南通的著作! 我敢講佢暫時係全香港最詳盡o既越南旅遊書
佢真係好有心機, 將所有好野都分享晒出o黎



沒有留言:

張貼留言