2011年7月9日 星期六

梅窩3天遊 Day2.1 大澳漁村風情


B小姐同A先生都未去過大澳, 所以難得在此逗留3日2夜, 我地就去左大澳玩。


在碼頭對出有個巴士總站, 你會找到前往大澳的車


原來1個鐘頭先一班車, 我地真係超Lucky!!!

今日天氣好好, 搭巴士沿途見到好多漂亮風景!
最鍾意望到一片綠油油, 偶爾仲見到有牛tim!


A先生唔講我都唔知依度係監獄o黎, 咁靚o既?

唔覺唔覺, 原來搭左成粒鐘! 好彩我地唔趕時間, 放假就係咁架啦~
到左大澳, 就望到d西貢/香港仔都望到o既漁船。




一落車, 漫無目的, 見到有個哥仔問我地睇唔睇海豚
我唔知大澳有海豚睇個喎, 幾多錢呀? 20蚊/位 坐幾耐呀? 10分鐘左右
阿哥仔話趁而家水退就有得睇, 過多陣水漲就睇唔到
係真唔係呀?


雖然有可能會呃我, 不過廿蚊坐下都幾過癮丫


等齊人就開船lu


成船都係後生仔


首先船家會兜我地入去睇下水鄉風情, 影下相









跟住佢就駛出大海, 帶我地睇舊石


就係依舊, 好似叫做「將軍石」定「女皇石」之類
側面睇係好似有個人樣斜望出海


跟住就駛出去在同一個範圍內周圍兜, 但最後也不見海豚的蹤影
兩次睇中華白海豚, 一次在保和島, 一次在大澳, 兩次都睇唔到

坐完船仔, 我地就上岸玩。


大澳山水風味濃, 當然唔少得山水豆腐花啦


大街上有一間大澳文化博物館, 可以讓你認識大澳的歷史






清茶啖飯天過天; 粗衣麻布又一年









即叫即燒 碳燒海鮮乾


行行下...俾我地見到依檔野


佢係度燒咩呢?


魚春呀!


用碳爐即叫即燒, 燒到脆卜卜後, 就剪碎或者成塊用竹簽串住食






魚春有兩款, 大同細o既分別
大大隻字寫住「超好食, 比烏魚子更好食」
上次去高雄旗津漁港冇試到烏魚子, 都唔知係咩味
見隔離個o靚妹買左不停話好香呀, 仲食到津津有味, 我就好想試
不過30蚊好似太貴喎......唔好食點算?


除左魚春, 仲有瀨尿蝦乾﹑大紅蝦乾﹑魷魚乾


最後我地買左沙鑽魚乾, 仲加左少少辣, 好香呀~~



越過橋繼續探索




原塊鯊魚皮...好恐怖呀!


雞泡魚吊飾, 係咪真o既呢...?






大澳好多貓貓, 大部份都很庸懶


依間東京士多好得意, 好似大有來頭咁! 連大澳歷史博物館都好似有介紹過
不過我梗係冇留心睇啦, 所以我唔知, 哈哈


周圍都有好多類似「潮語學習字卡」畫風的立體畫作公仔






好多龜被關在籠裡, 好慘呀






白雪公主同七個小矮人都有? 不過佢個樣好怪架








行到熱辣辣, 坐低食返碗冰涼豆腐花先


個view都唔錯喎~


豆腐花好味




坐係度都幾有feel


新落成的鐵皮屋, 好骨子喎!
不過會唔會好熱呢?




大澳出名「蝦豬餅」, 不過我地冇試


A先生飲緊咩呀? 依枝名為「大澳利賓納」 (原名: 紫貝天葵汁), 係大名鼎鼎o既鮮渴飲品。飲落其實即係山渣汁, 酸酸甜甜好似飲緊酸梅湯咁, 幾開胃。有益過真正利賓納。








行左個零鐘, 我地就行返出去搭車


走o既時候又遇到, 今次買左魚春試!




口感硬硬地, 好乾, 味道鹹鹹地, 係好香, 不過食落唔係真係超好味喎


大澳o既海鮮應該仲新鮮! 下次有機會要試下先~

行到巴士站, 見未有車, 街口有間蘆薈專門店, 買左樽蜜糖蘆薈飲。
蜜糖蘆薈水, 鮮製冇添加, 香港製造。好清甜好好飲, 廿蚊枝好抵!
最衰趕住搭車, 如果唔係想買多枝tim呀!
由於太好飲o既關係, 我地都冇影到相。

((待續......))



1 則留言:

  1. 我有坐過果船呀,但果次好似坐大飛咁,快到唔知想點..

    回覆刪除