2011年7月4日 星期一

雲南之旅Day1 昆明金馬碧雞牌坊

Day1 28May2011(Sat)

香港-->昆明

成日都去旅行先o黎病, 今次又係咁!!
話說前晚食完兩粒紅景天之後...尋日起身又胃痛又嘔。
唔知係咪關紅景天事, 我冇話俾醫生聽, 佢知我今日出發, 所以話我太緊張引致胃抽筋。見過鬼就怕黑, 就算可能唔關事, 我都停左食紅景天。

今日天氣唔錯, 希望到雲南都係咁好天就好lu~~
我地搭香港快運UO273, 下晝15:45機, 去到昆明果邊, 已經18:30。





第一次坐香港快運, 感覺都唔錯。
短程機睇大電視, 播的都是綜藝節目, 今次係播獎門人。
至於飛機餐方面, 不過不失咁啦。


特別o既體驗係, 本來18:10降落, 但係唔知咩原因, 飛機要在空中盤旋約10min才能降落昆明機場。見飛機越飛越低, 突然又飛返上去, 越飛越高, 這個體驗很有趣!


昆明機場

一落機, 當地導遊就接應我地。今次行程一共有4位導遊: 昆明﹑大理﹑麗江﹑香格里拉各一位。昆明導遊叫小文, 下圖粉紅色衫果個就係喇。




車上看到的風景



昆明氣溫好舒服, 果然係四季如春。導遊話昆明政府規定, 若氣溫到達31度, 全市o既人都唔洗返工, 因為太熱。不過咁耐以來都未試過。

野菌風味餐


去到第一站就係食飯, 旅遊巴車我地去一間叫「野菌園」o既酒家食「野山菌火鍋風味餐」。


一去到就見到好多野菌, 非常多種類, 咁多是第一次見~
因為太野生了, 所以口感方面會比較粗糙一點, W太則比喻為食樹枝。


國產啤酒汽水


開餐前, 影張大合照先!


野菌鍋


豆沙餡餅


個鍋滾到咁上下, 就到麵條出場


有專人幫我地



在大陸食飯, 多油﹑多鹽﹑多辣係正常, 而雲南地方食o既餐普遍都係農村風味重, 所以嬌生慣養o既香港人可能未必食得慣。


食晒d菜, 大家好似唔太飽, W太加左餸, 叫左個芋頭卷。
外皮炸過, 口感香脆, 內裡係甜甜地o既芋蓉餡, 都幾好味。

金馬碧雞牌坊

食飽之後我地就去下一站: 「金馬碧雞牌坊」



依個係昆明其中一個著名旅遊景點, 位於昆明市三市街與金碧路交叉口。
金馬碧雞坊其實就是兩個牌坊--金馬坊和碧雞坊, 始建於明朝宣德年間, 至今已有近四百年的歷史。金馬壁雞坊歷史悠久, 民族特色突出, 被譽為昆明的象徵。
雲南民間自古就有「鳳凰朝于西方, 金馬駐足東山」的傳說, 一般認為金馬碧雞是吉祥物。金馬象徵高原人的活躍精神, 碧雞代表人們對美的追求。
傳說中每60年兩坊會出現一次奇景, 在農曆8月15日中秋節, 下午五、六點大陽尚未西落, 月亮升起時, 日月交輝落在兩坊中間, 有「金碧交輝」之奇景。



我地在牌坊前影左幾張相, 就入去行街, 逗留時間大約係半個鐘。
裡面主要係各式各樣的商店在擺賣, 有賣茶葉的﹑有賣銀器的﹑有賣手工藝品的, 走進裡面, 仲有間「懶人Coffee吧」, 同埋好多酒吧。




民族袋很別緻





茶庄





超級大茶餅!!!


很多銀器店都寫著「假一賠十」, 唔知點解總覺得是此地無銀






懶人Coffee吧, 未入去已經感受到濃濃的庸懶氣氛

C姨同H姨走進酒吧街內, 看見有一間很熱鬧的, 她們想進去看看, 就問門口的侍應生, 誰不知侍應生對她們說:「我想你們還是不要進去, 我怕你受不了!」
嘩! 佢地真係有眼不識泰山! C姨同H姨縱橫四海, 分分鐘仲玩得過佢地呀~
據C姨同H姨描述, 裡面彷彿見到d女dancer唔著上裝地跳舞, 仲企左上檯添~
哈哈...有機會真係要見識下!


走著走著, 我買左個小袋仔, 開價15蚊, 冇得平。
不過見手工幾靚, 冇所謂啦。

特別手信「鮮花餅」

除左內街, 外街出面有間「鮮花餅」, 係導遊介紹的昆明特別手信。
昆明係中國有名的花都, 所以佢地用鮮花做出不同餡餅, 很多種類, 都幾特別。
可借係存放時間只有15天, 所以我也沒多買作手信。





另外導遊仲有介紹o既小食係: 糯米粟, 紫紫白白的, 咬落很有嚼勁, 好似糯米咁彈牙。紫心薯仔都係昆明o既特產, 有機會o黎到都試下啦。導遊仲話, 雲南o既水係來自雪山o既山泉水, 水質帶鹼性, 常飲能健美瘦身。
不過如果腸胃唔好飲完可能會肚痾, 要小心。

綠洲大酒店




第一晚住o既係綠洲大酒店, 距離機場好近, 方面去機場。
依間酒店係成個行程最差o既一間, 嚴格o黎講佢唔算五星!
廁所浴缸有積, 裝潢比較老土, 張床又唔舒服。
好彩只係住半晚, 因為聽朝趕早機, 不過最後一晚都住返依度。


因為氣壓關係, 所以零食都變得脹卜卜

來到雲南, 有少少感冒, 臨瞓前食左兩粒panadol感冒丸, 飲左杯美綠就瞓lu。
聽朝五點 morning call, 六點到機場, 好驚唔夠瞓呢......



((待續......))

 


沒有留言:

張貼留言