2011年12月5日 星期一

馬爾代夫出差記@Day1.1 直航馬爾代夫 - 美佳航空

Day1 (23 Aug 2011)

因為Yahoo Blog的升級問題, 加上生活的忙碌, 所以這幾個月我好像消失了一樣...
直至本月, 終於升級成功了! 我可以慢慢再為大家報導這幾個月來欠下的Blog債!

話說幾個月前去左馬爾代夫出差, visit過幾間酒店, 坐過直航機+內陸機+水上飛機, 相信這些體驗應該對想去馬爾代夫的旅客有幫助!
少少經驗之談, 希望對大家有用啦!

首先簡介一下美佳航空公司o既少少背景:
美佳航空(Mega Maldives,IATA:5M,ICAO:MEG),是一間總部設於馬爾代夫的包機航空公司,於2010年底成立,於同年12月22日獲頒航空營運商證書。
美佳航空首條航線於2010年12月28日首航,從馬里飛往甘島。
2011年1月21日,開辦首條國際航線來皇香港至甘島,每5天提供服務。
2011年5月底啟航香港至馬里,每5天提供服務。
選用波音767-3P6ER客機。





自從開通了直航至馬里之後,去馬爾代夫方便左好多!
因為大部份漂亮的酒店都比較近馬里多過甘島,而今次我依個trip,有幸去晒兩個地方,所以我可以將親身感受話俾大家知!
至於航班時間方面, 暫時只有每5日一班來往香港至馬里, 所以行程方面便限制為6日4夜。
若你想選5日3夜或是7日5夜, 便要選擇 新加坡航空 或 馬來西亞航空了。

航班時間
舊時間, 即係B小姐所乘坐的時間

  HK-Male  5M 137  13:00-16:30
  Male-HK  5M 136  19:30-05:00+1

由11月21日開始, 所以航班則改為:

  HK-Male  5M 137  18:20-21:50
  Male-HK  5M 136  19:40-05:00+1

Check-in 篇
美佳航空個counter在T1大樓, 在起飛前2小時就會開。
如果你想坐窗口位, 記住早d去request, 因為係先到先得架。

機艙篇
因為依間航空公司真係好新好新,所以好多設備都未十分完善,所以你唔可以期望太高!
美佳航空有3個Class:

* J = Business Class
  P = Premuim Economy
  Y = Economy

商務艙有12個位; 高級經濟艙有42個位; 經濟艙有210個位。
注意, 美佳是沒有頭等艙的, 那 Premuim Economy 跟 Economy 有咩分別呢?
分別在於, Premuim Economy 自成一角, 有獨立洗手間, 座位間距比 Economy 稍為闊少少。
感覺上分別唔係太大, 不過Premuim Economy 價錢與 Economy 差距不足一千元, 想坐得舒服d或者可以考慮upgrade。



一上機, 先經過Business Class再到達Premuim Economy。
而B小姐今次都係坐Premuim Economy呀, 公司對我真係好~^-^~







後面係Economy Class, d位望落真係密質質好多。






每個座位上都有一個枕頭仔同埋一張毯, 方便大家在機上休息。


機上娛樂設施
唔好以為見到個SCREEN就有電視睇, 係冇架!
機上冇電視, 好似Air Asia咁冇任何娛樂。
咁Business呢? Business就有, 不過係每人派一部iPad, 裡面入左d電影及遊戲, 俾你揸住o黎睇。
如果Econ客都想睇, 都有租iPad o既服務, 不過當日佢地故障所以未能提供。

派餐篇


大概坐左1小時, 機組人員就開始派餐!
很簡便的飛機餐, 味道普通啦, 不過份量較少, 大食少少都唔夠飽。



食飽飽, 飛多陣就開始熄燈, 俾大家瞓覺。
不過坦白講, 張櫈真係唔多舒服, 瞓到我周圍碌。
因為當時班機唔full, 所以有d人就霸佔左中間果排位o黎瞓覺, B小姐回程時候親身試過, 真係好瞓好多架~



入境紙, 好多地方都要填, 馬爾代夫都唔例外啦!





飛左約2個鐘, 窗外開始有d風景睇喇



但係我冇咩心情睇, 因為越來越肚餓......好後悔飛機餐唔食多d><

再過多2個鐘...竟然有第二次派餐^o^
係一份三文治仔, 同埋一杯飲品!
估唔到, 份三文治仲好好食tim!!! 真係好感動T^T



食完再過多2個鐘, 就落機lu~
因為有3個鐘時差o既關係, 所以到達馬里時, 是當地的下午四點幾。



落機之後我地乘坐機場巴士去機場過關。





馬里的機場唔係好大, 當日又唔係好多旅客, 所以過關的手續轉眼便完成了!





馬里機場好細, 一出機場就有各間酒店的職員舉牌迎接已預訂之賓客~


下一篇

馬爾代夫出差記@Day1.2 坐內陸機 馬里(Male)-- 甘島(Gan)


沒有留言:

張貼留言