2011年12月8日 星期四

馬爾代夫出差記@Day1.2 坐內陸機 馬里(Male)-- 甘島(Gan)



Day1 (23 Aug 2011)

上回講到, 4點幾到達馬里之後, 就有當地職員帶我地去坐內陸機, 由中部嘅馬里(Male)飛去南部嘅甘島(Gan)。
其實內陸機嘅班次有機會日日都唔同, 係由當地嘅Maldivian航空公司提供。

機種方面有幾種, 分大﹑中﹑細, 而我地通常都係坐大型機(50seats)



由馬里國際機場, 轉去內陸機場, 只需要1分鐘步行路程。



(一群遊客由內陸機場步出來, 盡頭就是國際機場)


沿途會見到有d餐廳, 肚餓可以食少少嘢~ 不過一望個價錢就嚇親...


到達check-in counter, 首先check行李





然後就要磅重, 冇錯, 係連人帶行李企上去!
依個環節比較搞笑, 但又是必須的! 因為班機唔可以超重架~


搞掂之後, 就每人派發一張登機證
咦...? 點解我個性別變左做「MR.」嘅?
唔止咁, 佢仲張我個名最後果個字當做姓, 例如: Chan Siu Ming 會變成 Ming Chan Siu XD
原來其他人都係咁! 可見馬爾代夫人係幾咁不拘小節, 哈哈.....


之後就入閘喇


來到候機室, 依度俾我嘅感覺...似宿霧去保和島嘅候船室


Departure Time: 17:20


見到我地班機喇!


機仔細細, 而且都比較殘舊




馬爾代夫禱文, 因為馬爾代夫係信奉伊斯蘭教嘅國家, 所以連飛機都有禱文, 以備隨時敬拜




飛機開動了, 由上空望落去, 見到馬里市及機場 (左: 國際機場   右:馬里)
因為隔左個海, 所以由機場去馬里市係要坐快艇架, 好快啫, 大概5分鐘左右

順帶一提, 因為我坐內陸機, 所以即晚就到達resort。
如果大家要坐水上飛機, 就必須在馬里市入住一晚, 第二朝先搭。
因為水上飛機每日最遲開到4點幾, 所以即使你坐直航﹑馬航定星航都好, 去到馬里已經趕唔切搭最後一班水上飛機。


飛機上面有本雜誌, 係Maldivian Airline自家出的

飛到中途, 空姐派左d「小食」俾我地。


咩嚟架? 個樣好似蜜棗, 試下先~


咬落去, 真係蜜棗, 好甜...超甜......
之前有朋友去完杜拜, 都有買類似嘅東東做手信。
睇嚟南太平洋的島國都盛產依樣野~


另一包, 仲奇怪......
好似一塊木碎咁@@
聞落去有d九製陳皮味, 但摸落係硬的
我估起勇氣, lam左一啖...冇味嘅
成舊放入口, 真係冇味!
後面個馬爾代夫人叫我chew, 我試咬, 但係都係冇咩味, 口感就係好似食木碎咁! 結果我吐左
原來依d係馬爾代夫人嘅小食, 作用就好似香口膠咁, 等你有d嘢o趙, 唔會耳仔痛


再過多陣, 空姐又派嘢! 每人一張證書「橫過赤道證書」
依張證書係紀念你橫過左赤道, 因為由馬里去甘島, 係會經過赤道架!
雖然個名仍然都係寫錯左, 但係真係好有心思~
好有紀念價值呀!


坐左1.5小時, 我地就降落甘島機場
經過全日舟車勞動之後...我已經覺得好疲累喇!






因為人唔多, 行李都好快就到


出左去, 就有一架小旅遊巴等候, 接載我地去碼頭


架旅巴車廂好乾淨呀




話咁快, 我地就到左碼頭, 然後一個一個咁陸逐上船




架快艇都幾靚~ 可以坐到16-20人


最難忘的, 就係我抬頭一看, 看見滿天繁星。
縱然部快艇有幾chok, 我個頭仍然唔肯落返嚟, 一路望住上面......
我仲竟然奢望可以影到星星, 對著天空按下快門
「卡刷~」星空影唔到, 黑色相一張就有
(預告, 在旅程的第3日, 我真係影到星星呀^^



我今晚入住嘅酒店係.Amari Addu Maldives (舊名: Herathera Island Resort)
前身係一間4星級嘅酒店, 叫Herathera Island Resort, 之前4月曾經試過震撼價$7999 賣出, 真係破天荒咁平, 成為一時佳話!
如今已轉手, 即將改名為Amari Addu Maldives, 並在11月以全新面貌示人!
今次我依個Trip嘅目的, 就係考察, 完成後返嚟向同事報告~
我好俾心機影左好多相架, 好快就有得睇喇^^
下一篇, 我會介紹下間酒店


下一篇

馬爾代夫出差記@Day1.3 抵達Amari Addu Maldives



1 則留言:

  1. can you give me some review of the hotel amari?i heard that the hotel was very bad before (Herathera), and the beach not beautiful at all full of seaweeds. how is it now after new management?is the hotel beautiful?i start to worry caused i already booked my trip staying in this hotel in Jan 2012..:(, pls help!

    [Leung回覆02/02/2012 10:11:45]thanks for your reply! yes we just came back from our CNY holiday..amari is a beautiful resort itself but not as good as i expected from maldives, we didn't see crystal blue water or powder sand beach and beach is in a bed of seaweed, not clear, no fish or corals around, we were very disappointed, and guests are from 99% PRC who stole my bicycles cause they didnt want to pay the rent for US3/per day. our villas on the lagoon side is better, and the ocean side is scaryly rocky,..the food was totally crap u could only expect basic food that could only fill up your stomach..luckily we brought maggie with us,..only thing we appreciated was villa (lagoon side) nice and clean and their service was ok...it's a 4 star resort but i only wil give it a 3 star...still need alot of improvements....need bring your own teethbrush too...will not go back....

    [版主回覆01/24/2012 23:56:07]hello~~ sorry for my late reply><
    因為依排都好busy!!!
    如果我冇估錯....你應該已經住緊amari喇, right?
    其實轉左管理集團之後, 佢o既沙灘已經改善左, 同埋d房靚左好多!
    amari個島好大, 踩單車周圍兜好正架~
    想知道多d相片, 有個facebook page架
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000270110568
    希望你enjoy個trip啦^^ 返o黎記得分享下~~

    回覆刪除