2012年6月15日 星期五

我的第一部烏克麗麗 (Ukulele)


新玩具: 我的第一部烏克麗麗 (Ukulele)

Ukulele 是夏威夷小結他, 台灣人稱之為烏克麗麗, 因讀音相似。
體積比結他小好多, 而且只有四條弦, 輕巧易彈!

今天買了一部傳統的高音 (Soprano), 屬最小的size, 全長21吋。

買回家便急不及待拿來把玩, 看譜自學, 已經學識了幾個key的chord:
C, G7, Am, F, Em, G, A7, 可以彈幾首歌了~
嘿嘿, 我的悟性好高呢, 哈哈!

最難是G7 & G, 手指位比較難按, 不太習慣!
最易的是C, A7, Am, 都只是按一粒而已。

彈了兩個鐘, 彈到手指好痛, 要多於練習, 第日街頭賣藝賺旅費都是靠它了XD




2 則留言:

  1. 你好呀,請問個ukulele 係邊度買架?同埋大約幾多錢?
    因為我想買,但係無從入手呀!謝謝~=]

    [威草回覆06/22/2012 10:10:33]我都有睇到呀...佢個網頁真係好好,好詳盡

    [版主回覆06/22/2012 00:33:00]唔洗客氣^^ 我都係新手, 看看這篇文章幫唔幫到你~~
    「選購你第一支Ukulele」
    http://stevenukulele.wordpress.com/2010/06/02/1st_ukulele/

    [威草回覆06/21/2012 08:56:31]謝謝你,好詳盡哦!我會到專門店看看的

    [版主回覆06/20/2012 23:41:17]我係在尖沙咀Ukulele專門店買架~~上面有好多款, 最小size到最大size都有! 我果部係21吋, 買左$550。佢有其他款, 最平o既$300都有, 不過d聲真係冇咁靚, 同埋質地差少少, 最貴o既去到二千幾蚊都有@@ 我見好多人買都係去依間, 因為多d款, 如果大琴行果d, 少款得o黎又貴~ 希望幫到你啦^^

    回覆刪除
  2. 咁似優客李林!

    [版主回覆06/20/2012 23:42:44]你講得o岩呀~~Ukulele,一種夏威夷吉他的名稱。優客李林,李驥+林志炫,兩人的名字各取一個字,組成了這個對中文歌壇影響至深的組合的名字。

    回覆刪除