2013年3月9日 星期六

北歐極光夢想之旅@Day1-2 Go!向赫爾辛基進發!

Day 1  (2013-2-3 Sun) Hong Kong to Instanbul〔行程:香港–>伊斯坦堡〕
超讚土耳奇航空
全球最佳航空公司十大,果然唔係浪得虛名!由上機一刻開始,驚奇便接腫而來。空中服務員親切友善,機艙新淨,我地坐既型號係波音777-77W,3-3-3座位,有3個插頭可以用,叉電話、相機、電腦都得。電影又新選擇又多,仲有讀取USB data,及連接iPhone iPad等功能,都令我驚喜萬分!更意想不到是,機上派發的禮品包,裡面有眼罩,耳塞,牙膏牙刷,潤唇膏,襪子等,真係好細心。接著,空姐還派發熱辣辣毛巾給你抹手,我實在太愛它了!飛機餐menu都好正,有chocolate brownie, turkey ham & cheese toast, gardenfresh seasonal salad, broccoli & cherry tomatoes,全部都好吸引!在短短的一小時間,我已愛上土耳奇航空了!
後來和朋友聊天,才知道原來許多航空公司都會做「這些事情」,長途機就會有。有友人說她坐去泰國也有派熱毛巾,噢!原來是我太孤陋寡聞,世界真大,搞到我好似大鄉里咁。
AuroraTrip_Day1_003

AuroraTrip_Day1_002
AuroraTrip_Day1_004
AuroraTrip_Day1_005

最難聽的交響樂
嬰兒哭聲、跟肥佬的咳嗽聲,還配以3D震動效果,包你眼光光到天光!幣!好似有幾聲咳添!嘗過幾次長途機的經驗,得出的結論是要帶備「長途機四寶」:耳塞、眼罩、頸枕、口罩。有了這四寶,雖不保證一定入睡,至少能提升睡眠質素。這次我也忘了帶口罩,而且後面的肥佬由上機咳到落機,動作還頗大的,連累A先生不停被嘈醒。
AuroraTrip_Day1_006
Day 2  (2013-2-4 Mon) Istanbul to Helsinki〔行程:伊斯坦堡–>赫爾辛基〕〔住宿: Helsinki Apartment〕
等候上機中 @07:30 Istanbul local time
伊斯坦堡轉機的時間有三小時,我們逛逛機場的商店,看看特色土耳奇紀念品、與土耳奇雪糕檔的靚仔閒聊及合照,他和我們第一句的話是「啊哈yor」,他是第一個誤會我們是日本人的。換個心情欣賞這裡程的每一個經歷,其實轉機都幾有趣丫。機場物價不算太高,飲杯咖啡也不過6-7 Turkish dollars,約港幣$26-30左右,跟Starbucks相約。可以用信用卡付款,十分方便。Foodcourt 那間 caffe nero有免費wifi,不過每次使用約5分鐘便斷線,要重新再登入。
AuroraTrip_Day1_007
第一個意外終於發生了…..我們錯過了飛機,眼白白看飛機飛走
事源這樣,我地班機8:50起飛,機票寫7:50登機,我地看指示牌7:45到左Gate218。到達的時候發現小貓三四隻,已心知不妙!立即著A先生去double check多一次,顯示牌是寫218的,沒錯!那我們就安心坐下。等等下,聽到有一廣播以急口令的速度說:「……Helsinki……Change to gate 210」轉閘?唔怪得之啦,正當我們已起行之際,又聽到那個女人用同一個速度又說「bla bla bla…bla bla bla…… flight TK1761……Change to gate 218」咁即係點?跟住見到原先一齊起行的外國人折返,就以為是那位姐姐搞錯了。無事,繼續坐低。等呀等,等呀等,等到08:45先boarding,但那位職員接過我的登機證後:「Helsinki? Not here」What!?!?!?!? So where? 08:50 起飛,08:45同我講「Not here」,即係我唔會趕到班機!我當時焦急如熱鍋上的螞蟻,拔足狂跑,見人就問,當我跑到去gate 210,已經太遲了。人龍已截,職員已散去,我望著窗外的TK1761,心裡感到萬般無奈……
為何轉閘口咁大件事,竟然只說一次廣播,而且還是急口令式,就算數?
為何final call發現唔見左幾位乘客,唔會發出廣播?
如果當中有旅客是日本人、韓國人,或是其他國藉的,完全唔識聽英文,咁點呢?
兩個閘口距離只有200米左右,派個地勤過來通知應該不會很難吧?
香港人真的被寵壞了,我們認為很合情理的事,在外國人眼中卻很平常。原來兩班機的號碼太似,一班是TK1761,一班是TK1671,航空公司公佈後才發現調亂了兩班機個閘口,所以用廣播通知大家。
當時我最擔心的是,不是加錢乘坐其他機,而是下一班機可能是24小時或是48小時之後……因為B小姐曾經有個很難忘的經歷,就是錯過了一班機,之後足足等了24小時,在機場睡了一晚才回港,實在不希望再次「體驗」這經歷。跟航空公司職員擾讓了一輪,不幸中之大幸是,5小時後有另一班機前往Helsinki,航空公司准許我們乘坐。
就這樣,我們就在伊斯坦堡機場流連多5小時…..
幸運是我們逗留在Helsinki的時間很多,遲五小時到達也沒太大影響,幸運是我們不是直上Ivalo。這敞寶貴的經驗,就當買個教訓吧!下一次危機感要重d!
AuroraTrip_Day1_008
等候下一班機的期間,百無聊賴,我們豪一豪去了機場一間高級餐廳享用了一頓豐富早餐,但……很難食,又貴。

下一班機於14:00起飛,TK1763,波音737客機,3-3細機,舊機設備,沒有獨立電視。出奇地飛機餐很好食很有驚喜!班機唔係好full,坐得比較舒服,亦闊少少,不至於頂腳。飛行期間看到超漂亮的雪景,窗口還看到雪花凝結。
AuroraTrip_Day2_001
AuroraTrip_Day2_002
到步的時候,雖然只是5時半,但是天已經黑齊了。我們降落在terminal 2,一出就見到, platform 10 for Finnair Bus (20-30 min to city centre),platform 21 for City Bus 615 (30-40 min to city centre),615剛剛走了,所以明知貴廿幾蚊都照搭。可能因為沒太多乘客,20分鐘就到了中央火車站,比原定時間快了10分鐘。一落車,開始感到寒意,走了幾步,還是決定折返火車站裝備一下。Apartment並不難找,但地上滿佈沙石,拖喼有點吃力!屋主已在大廈等待我們,他是一位71歲的老伯伯 Reijo,他不但很有耐性地教導我們如何使用屋內的設備,還親自帶我們去超級市場,非常好人!就和網上的評分一樣,滿分!Apartment的設備好齊全,就像一個溫暖的家。地利位置一流!坐落於Pohjoisesplanadi街,鄰近所有景點及旅客中心,最有趣是:Apartment在一棟商業大廈中,隔離便是某Bank個office,只有我們一間是住人的。問過Reijo原因,間屋原來是他爺爺留下來的,大概是因為業權的關係吧,所以他們保留這間祖屋至今,租給由世界各地來的遊客。
AuroraTrip_Day2_003
AuroraTrip_Day2_004
AuroraTrip_Day2_006
AuroraTrip_Day2_005
AuroraTrip_Day2_007
AuroraTrip_Day2_008
AuroraTrip_Day2_009
AuroraTrip_Day2_010


6 則留言:

  1. 值得參考既一次『難忘經驗』,總算不幸中之大幸....只損失了『五小時』

    坐土耳其航空的話,需時幾耐連轉機 (以你原先schedule黎講)?

    [C遊遊回覆03/13/2013 23:14:31]i see

    [版主回覆03/13/2013 01:57:56]如果計埋時差...足足用左24小時呢......
    出發時間係香港晚上11點幾, 到達時間係當地晚上6點幾

    [C遊遊回覆03/12/2013 13:55:35]我意思係由Hk到達Helsinki總需時幾耐^^ ?

    [版主回覆03/11/2013 23:59:35]計埋原先schedule, 足足等了9粒鐘呢...^^" 好彩只係9粒鐘

    回覆刪除
  2. Apartment真係幾好!!! 讚!

    [版主回覆03/11/2013 23:59:59]係呀, 依間Apartment真係幾好, 我要大力推薦俾大家!

    回覆刪除
  3. 幸好飛機的問題不大~~ 繼續等你分享豐富的行程~~

    [版主回覆03/14/2013 00:41:32]係呀, 好彩乍~~
    如果我地plan得太密, 行程少一日都趕唔切遊Helsinki:)

    回覆刪除
  4. 還好後面的那班機不滿客,有空間好讓你們能補上呢!5小時真的算是不幸中之大幸了!

    [版主回覆07/30/2013 23:18:32]係呀~~所以真係不幸中之大幸了!
    點都好, 這是一個好寶貴的體驗, 同埋好難忘o既經歷

    回覆刪除
  5. 間Apartment好正

    我上tripadvisor search已經要104EURO一晚喇

    [版主回覆07/30/2013 23:19:14]佢冬季同夏季個價錢唔同架^^"
    夏季會貴dd, 所以我估104EURO都仍然幾抵呀~~~

    回覆刪除
  6. 你可唔可以俾呢間apartment 的 email 我啊, 因我經tripadvisor and flipkey 留言俾佢都無覆. 謝謝.

    [版主回覆08/07/2013 21:18:22]我要問下個屋主先~~我幫你send左email俾佢喇,但我都未收到佢個回覆呀,唔知係咪去左旅行呢?有冇試下其他Apartment呀?

    回覆刪除