2015年9月26日 星期六

希臘餐廳推薦! Santorini / Mykonos / Athens


好耐冇出文了,出走太多,可能未必有時間每個地方都好似以前咁撰寫一篇超詳盡攻略,唯有改為以主題形式去寫吧。去年遊希臘,嚐過很多美味餐廳,加埋朋友的推薦,想介紹俾大家。

聖托里尼 Santorini 餐廳推介:

La Maison @ Imerovigli (朋友推介)
我沒有嚐過,不過朋友去Honeymoon時試過大讚,是可以一試的西餐餐廳。

Anogi @ Imerovigli
Pizza幾特別,是地中海式,上面有yogurt & 肉丸,其他兩款睇圖吧,八爪魚還不賴的,不過相比起Metaxy Mas Tavern @ Pyrgos,質素差太遠了。在Google打ANOTI是找不到的,搜尋器會自動出了Anogi,是同一間餐廳。







Salt & Pepper @ Fira (好傳統的希臘小餐館, 老闆娘好好人, 酒店可以行過去)
老闆娘似乎是十分好客的,不時看見她和不同客人打交道,熱情地介紹有甚麼好吃的。在當眼處擺放「Slow Food」一字,示意入得嚟,就要融入當地文化,好的美食是要等待。老闆娘首先端上一桶麵包,然後就向我介紹餐牌上的食物,我已記不起已點過甚麼餸菜,看圖吧,雖然外表很特別,但味道都是很好的。



 



Ammoudi Fish Tavern @ Oia (睇日落正)
口碑好好的海鮮餐廳,是希臘朋友推薦給我的,位於Oia環境優美的Ammoudi beach,出名食海鮮,魚類和八爪魚都十分出色,在日落是份到來,還可以一邊欣賞美麗的日落,一邊享用晚餐。



Metaxy Mas Tavern @ Pyrgos (Super Delicious!!!!) 必試八爪魚, Fava, 青口
這間餐廳主打並非聖托里尼島的菜式,而是位於希臘南部另一大島克里特島(Crete Island)的家鄉菜,不過佢地做得非常成功。食物味道係聖托里尼試過中最好的,尤其係八爪魚,非常淋,肉質鮮甜,從來未食過咁好食的八爪魚。





Mythos Grill House @ Pyrgos (都係好傳統嘅希臘菜)
旅程中食過三次,因為她是我希臘朋友結婚晚宴的場地。提供傳統的希臘菜如炸芝士,味道都是很傳統的,所以唔係好食得慣。





il Cantuccio Restaurant, Italian Cuisine @ Firostefani (Pizza不錯)
好近我入住的酒店,沿著200級樓梯上到頂就是了,是一間意大利餐廳。正不正宗我不敢說,只是味道還不賴,如果想近近地食一餐,她是一個選擇。






米高諾斯島 Mykonos 餐廳推介:

M-eating @ Mykonos Town (牛扒好正)
這是我的朋友推介我去試,價錢唔算貴,食物味道好。抵達第一日就諗住試,點知原來佢晏晝會落場,夜晚才開,於是我夜晚再去過,但沒有book位,full晒,即時book了第二晚再去,佢地預留左個好浪漫嘅Corner位俾我,享受一個人的晚餐。侍應服務好好,我點了一客牛扒,一杯紅酒,還有一些燭光點綴。




Nautilus @ Mykonos Town (海鮮新鮮)
因為吃不到M-eating,所以試了附近這間西餐廳,廚師推薦海鮮湯,是用新鮮魚肉煲成,好鮮甜,還有蜜糖魷魚都好好味。飯後已經好飽,他們硬要送我甜品,是非常甜的不知名東東。




雅典 Athens 餐廳推介:

Chez Michel (希臘朋友推薦)
B小姐逗留雅典的兩天,都是由希臘朋友帶我去的,所以已忘記了餐廳名字。這間Saint Michelle餐廳位於雅典Kolonaki區,是我的希臘朋友推介,他是一個美食愛好者,到任何國家旅遊都對美食很有心得,那由他介紹的Home Town美食應該很不錯吧!如果大家有興趣可以試下。


仲有一間黑店千祈唔好去,叫做 Adrianos, Athens - Restaurant,有位朋友去Honeymoon,見間餐廳setting幾靚,有情調,仲有Live Band,所以冇check過就入左去。點知坐低左之後透過Wifi上網先知道間餐廳專屈錢,好多負評......一開頭已經屈佢地要麵包和水, 4€+3€,佢地食完飯埋單,餐廳要佢地俾多20%做service charge,但事前冇講明,在餐牌上亦冇寫明,所以堅拒俾,走嘅時候都好驚餐廳會尋仇。最大問題係,味道亦好麻麻......餐廳職員對客人囓態度亦有d rude。雖然Tripadvisor只係一個平台,comment不能盡信,不過都有其值得參考嘅地方。通常小妹去到一個陌生地,入餐廳之前都會習慣上一上Tripadvisor睇下間餐廳係咪評分好差先,只要唔係一面太差就ok,但好似這間一面倒嘅負評,真係要小心小心。

*全部餐廳都可以在Tripadvisor搵到架, 建議你地去之前book定位先~
特別係米高諾斯島, walk-in可能未必有位~

沒有留言:

張貼留言