2015年10月12日 星期一

「北海道人氣芝士撻」BAKE!

「北海道人氣芝士撻」BAKE


上星期五放工去銅鑼灣SOGO Nine West 買鞋,再順便去試近期最Hit的「北海道人氣芝士撻」BAKE!本來諗住過左一個月,又係放工時間,應該冇咁多人喇卦......點知條隊都仲係水蛇春咁長,搵左一陣先搵到龍尾。


BAKE起源於北海道札幌市一間洋菓子老店KINOTOYA,軟心之士餡料由三種芝士配搭而成,當中包括北海道函館產輕味芝士、別海產濃味芝士及法國產鹽味忌廉芝士。撻皮方面,BAKE用上港人喜愛的牛油曲奇餅底,為了讓它更鬆脆,師傅特意用上「二重燒製法」,先燒脆曲奇餅底,後加入芝士慕絲再燒焗。



我地由7:30pm排到9:00pm,足足排左1小時30分鐘,買了半打試,一打開已經聞到好香芝士味,個餅皮烤得好脆,芝士味好濃,非常軟滑,不過要好小心食如果唔係好易流到周圍都係。同美心果個比,依個Size細個小小,但好食好多,芝士層次豐富d,而且唔覺得漏,如果熱小小仲好味。



BAKE
地址:銅鑼灣祟光百貨地庫B2
價錢:$20/1, $110/6

****************************************

平價版 美心「芝士撻」

美心集團近日在灣仔開左間 Cake Lab,是高級版的「美心西餅」。已經好耐無食過美心d包,又貴又唔好食,d包又凍冰冰,同十幾年前個味道差太遠了......但係依間 Cake Lab 有驚喜,因為佢地有開放式工場即製新鮮麵包糕點,當中大受歡迎就係「芝士撻」。

芝士撻賣$14個,新張期內買五送一,即係$70半打。買過半打請同事食,大家都一致好評,個餅皮夠脆,芝士餡好流心,味道不錯,但略嫌多左少少檸檬味。有同事話好漏,食完一個好飽,anyway,唔洗點排隊,又平平地試下過口癮都Okay。


Maxim s Cake Lab
地址:灣仔安康商業大廈地下2號舖
電話:2529-4249
價錢:$14/1, $70/6

沒有留言:

張貼留言