2015年12月1日 星期二

【行程篇】台南三天兩夜之旅行程表

台南好味道@三天兩夜之旅行程表

三日嘅行程我按交通篇、酒店篇、行程篇等分類做左個Summarize,方便大家參考。



飛機篇
華航 (operated by 華信航空)
係2-2細機,幾新淨,寬度適中。因為只飛三日,所以行李超輕便,我地都係孭背囊。機程1:20hr,話咁快就到。
航班時間:
去程  13NOV  香港-台南  10:10-11:30
回程  15NOV  台南-香港  13:10-14:20




飛機餐係一個包仔,一包餅乾同埋一支水。





機場電話卡
台南機場好細,一眼望晒,出左嚟就會見到兩個Counter賣電話卡,最低消費係五天Plan,兩間價錢一樣,都係450TWD 5日無限上網。




行程篇
Day1(Fri)  香港-台南機場-HOTEL COZZI-稻禾烏龍麵-依蕾特布丁-安平老街-小豆豆-Cold Stone
Day2(Sat)  台南洪瑞珍-清代牛肉麵-永康彩繪村-觀夕平台-花園夜市-同記安平豆花
Day3(Sun) 新光三越-台南機場

因為回程係早機,嚴格嚟講只係玩左兩日左右,同去澳門差唔多,所以你見其實好多景點都係食呀食呀食呀。


嚟台南玩,之前都上網做過下功課,點知俾的士司機話我冇做足功課!@@ 司機介紹左兩個景點:奇美博物館、十股文化村。反而司機話七股鹽田沒甚麼好看,竟然!?可能好似我地覺得「幻彩詠香江」冇咩好睇一樣啦。下面係其中一條我plan行程時參考過嘅網址。

【台南全區】台南二日遊行程規劃:三條路線讓你玩遍大台南
http://travel.yam.com/Article.aspx?sn=72979

機場取有用地圖,Download「iTourTainan / 台南旅行」App
機場提供Free Wifi,有個Tourist Information,有職員教你下載台南旅遊局出嘅App「iTourTainan / 台南旅行」,提供台南旅遊資訊。回港後才發現個App只係在台南開先有用。

仲有當然唔少得係取地圖,以下依個好有用!係觀光巴士遊客專線88號安平線及99號台江線。基本上足夠Cover晒大部份嘅台南景點。




美食篇
台南美食出名多,地道又特別,兩三日根本冇可能試得晒。有兩個網址好正,係台南人嘅Openrice,由當地人介紹地道食店,應該更有參考價值吧!

台南市 美食 美食店家

春訪台南-微幸福散步甜點新發現




酒店篇
酒店地點,幾方便,隔離就係新光三越,應該是全台南市最旺嘅地區。酒店開業不足一年,好乾淨,環境好舒服。插蘇位都好貼心,唔需要帶備轉插,仲有usb位添,床頭兩邊都各有一個插頭,方便電話叉電,抵讚。有關酒店詳情,請看【台南.住宿】HOTEL COZZI 和逸.台南西門館





交通篇
由於台南沒有捷運,我們幾天的交通工具主要是的士+巴士。的士起標85台幣起,同香港差不多,雖然景點都好近,但每次搭都180—220TWD,條數都好襟計。搭巴士則每次18TWD/人,係的士五倍,有時近近地都搭巴士算,時間可能耐少少,但慳返d錢去食嘢好過。巴士線好簡單,同香港一樣站頭已寫晒d站名,如果你部電話有上網功能,仲可以用QR Code嘟一下,即時知道巴士仲有幾耐到,超方便!

AABB小貼士@教你如何台南搭巴士:
1) 先上Google Map睇下目的地附近嘅巴士站名
2) 睇下巴士站邊條線路有經
3) 確認方向正確
4) Check下巴士幾時到
5) 上車入錢
6) 影低巴士線方便落車

這個方法萬試萬靈,非常適用於沒有鐵路的城市,如台中、台南、嘉義等。B小姐去新加坡都好鍾意搭巴士,因為有d景點搭地鐵都要行十幾分鐘,搭巴士點到點的確舒服d。




沒有留言:

張貼留言