2015年12月5日 星期六

灣仔新開「聰嫂」星級甜品店

最近灣仔新開左間糖水舖,佢係在坑口和銅鑼灣都好出名嘅「聰嫂甜品」。
自從幾年前食過第一次之後就愛上左,佢個「龍眼冰」真係超好味!!!
每次去都係食依款,冇試過其他XD
不過其實佢其他糖水都好出色架,特別係榴槤及芒果製品:

佢地話榴槤Pancake好出名,我地點左一客share,冇介紹錯,真係好好味,榴槤餡好新鮮好甜,肉同cream嘅比例啱啱好,個皮又好軟熟。因為太好味了,食完先發現唔記得影入面嘅相。


因為冇得食龍眼冰,佢地話d冰未夠硬,所以試左佢地極度推介嘅「芒果奶昔雙皮奶」,估唔到又幾好味。上面d芒果好甜,中間係芒果奶昔打成嘅沙冰,下面係雙皮奶。原本仲驚會怪,但係出嚟味道又幾夾。

榴槤水晶珠,口感似龍眼冰,都係沙冰狀,但依個真係「超.好.味」呀!!!!!
鍾意食榴槤嘅人會好鍾意,以後除左龍眼冰又多個選擇喇^^

同事C點嘅「芒果柚子/荔枝果凍」,上面都有水晶珠,佢笑說話口感好似食緊三文魚籽

紅豆味及綠茶味水晶包,個皮好煙韌,好似食到少少桂花味,不過好似甜左少少

店內位置唔多,略比銅鑼灣店小,卻寬敞一些

聰嫂正確位置在文鼎酒家樓下,因為佢被文鼎酒家集團收購左。

有關《聰嫂的典故》
同事A:「點解叫聰嫂嘅?」
B小姐:「因為佢係阿聰嘅老婆囉」
同事A:「咁佢係點起家架?係咪明星開架?」
B小姐:「好似係坑口開先嘅,可能係將軍澳賣賣下街邊糖水然後出左名開舖卦」
同事C:「唔係唔係,其實聰嫂以前係TVB飯堂做嘅,當時因為TVB飯堂係冇糖水賣,而聰嫂咁啱好鍾意研究糖水,所以自己整左d返嚟派俾d同事食,點食個個食過都讚,後來就夾份在將軍澳開左聰嫂。」
B小姐:「唔怪得個招牌係劉德華提字啦」



因為同事C識朋友在文鼎做,所以我地有幸被邀請試食。正式開業日期為2015年12月14日,依段時間都係試業階段。以後灣仔嘅朋友有口福喇!

聰嫂(灣仔店)
地址:灣仔大王東街21-23號地下
電話:25206363 / 25203777

沒有留言:

張貼留言