2016年1月5日 星期二

【台南.美食】「花園夜市」全台最人氣夜市!

前言話,嚟台南都係因為「花園夜市」,所以一定要重點介紹一下!據聞「花園夜市」係好早好早之前已經被全台灣人投選的Number1「我最喜愛夜市」,就算之後有新夜市出世,大d規劃好d,都敵唔過「花園夜市」,可想而知佢有幾吸引!

花園夜市開放時間:逢星期四、六、日(晚上)

我地係星期六晚去的,睇完日落就坐的士去夜市,當時大約下午五點半左右,的士司機話夜市已經開左。我地逛下食下(主攻食),大概行到七點幾八點就閃。感覺真係唔錯,好多特色小食,而好多都係第一次見,在其他夜市未見過的。K先生好雀躍咁帶我周圍試。


花園夜市街頭小吃

何佳佳蔥油餅
舐舐脷指數: 
花園夜市第一檔,K先生一見到就問:「我可唔可以食呀?」當然可以啦,不過當時心諗:蔥油餅之嘛...有咩咁特別呀?之前喺宜蘭都食過好出名嘅蔥油餅,係好香,但都係唔夠香港果d好食。K先生買完就問我試唔試,望下個樣,咦,有d唔同喎,上面曬左d椒鹽味粉,咬一啖,好好味呀!





桑臭豆腐薯條
舐舐脷指數: 
好得意,以前未食過依d。臭豆腐同薯條都食得多,Mix埋都係第一次見。其實佢係將臭豆腐切成條狀再拎去炸,外脆,裡面保留返豆腐嘅質感,淋淋地,加埋d味粉,都幾好味,可以一試。





冠軍木瓜牛奶
舐舐脷指數: 
超好飲的木瓜奶,忍唔住俾多粒星,唔太甜(佢聲稱冇落糖同埋同靚鮮奶),飲到啖啖木瓜香,我地忍唔住飲左三杯!




天玥胡椒餅
舐舐脷指數: 
見到好多人排隊,同埋好多訪問,期望好大,胡椒餅即叫即炸,非常新鮮,但熱辣辣,小心燙口。裡面好多肉汁流出嚟,好正,幾好味嘅,不過我同K先生都覺得唔夠第一次食「帝鈞胡椒餅」時震撼。新鮮嘅帝鈞好食d。




釣蝦
有趣指數: 
台灣夜市流行小玩意,通常都係撈金魚,但係花園夜市竟然有釣蝦,好搞笑!釣到可以即刻去隔離BBQ燒嚟食,有得玩又有得食,過癮。




二師兄魯味
舐舐脷指數: (不祥)
路經人頭湧湧的店子,出名魯味。見佢d魯味顏深啡有光澤,好似好入味。是祖傳秘方炮製,有興趣可以一試。



澎太郎炸飯團
舐舐脷指數: 
日式飯團外面包住粉漿炸到脆卜卜,再淋上美味醬汁。




炸雞翅飯
舐舐脷指數: 
唔記得左影相...花園夜市有幾家烤雞翅飯的,我地試左有紅燈籠果檔。賣相好ok,但食落有點怪怪的,個飯係用糯米,雞翼又唔係好入味。


德國香腸脆皮熱狗
舐舐脷指數: 
K先生最愛吃這種脆皮熱狗,見到就嚷著要試。點了墨西哥辣醬,原來辣到噴火,K先生食到流晒汗,最後頂唔順投降。味道OK,只係揀錯汁啫。





潘荖濃碳烤玉米
舐舐脷指數: 
花園夜市近門口的檔,中伏了。古老味個汁好奇怪,佢話係燒汁但唔似平時食開果d,同埋條粟米唔甜架,仲燒到好硬......本身好鍾意食粟米但係真係食唔落去。




夜市周邊




依檔幾吸引,好似係西班牙海鮮飯(大鍋版)
但去到嘅時候仲未煮好,所以冇試到



當日唔知係咪有咩喜慶事,隔離上空不停見到煙花。



我地只係行左兩粒鐘左右就離開,結論係「花園夜市」真係好正。
話時話,兩個人嚟講戰鬥力都算低。我發現走嘅時候數返原來只係食左好少嘢。

沒有留言:

張貼留言