2009年4月3日 星期五

曼谷4天食買玩@Day3 【水族館睇鯊魚,姐娥辣蟹超好味】

今朝一早起身, 為左節省時間, 在BTS站附近買左兩個批, 兩支椰青汁就當早餐。
估唔到...支椰青汁竟然幾好味, 又平 (無記錯好似16 THB),
入面仲有一條條新鮮切出o黎o既椰肉tim! 反而果兩舊批就好普通, 叫做食飽啦。

今日第一站係去Siam Ocean World睇鯊魚, 係全亞洲最大o既商場水族館, 位於Siam Paragon底層


一入到商場, 鯊魚仔已經同我地打招呼

我地去到o既時候9點半, 但係發現竟然未開門囉...~_~
本書又寫錯左哪!>_<


錯一樣都唔夠, 個入場費都係唔undated的!
本書寫門票係 450B, 但係實際應該係 850B, 差成個DOUB!
佢仲要話係08~09年完全版...我仲旨意佢家ma...(; _ ;)
今個旅程都唔知已經"線"左我地幾多次哪>_<


算, 唔好講本書, 講下入場費先~~
大人850B, 小朋友650B, 只是入場費。
如果想玩埋4D影院同埋玻璃船, 就建議買Package哪!
大人990B, 小朋友 750B, 都係多廿蚊左右。
4D影院15mins, 玻璃船玩10mins, 玻璃船就麻麻地...但係4D影院真係好好睇!
帶俾AABB無限驚喜



這兩項玩意...如果單玩都幾貴...我覺得唔太值!
所以還是買套票吧!



海底漫步, 我覺得去真正o既海玩好過!


與鯊同潛, 自問有膽量的你就試下啦!


好野~~10點鐘, 我地終於可以入場了~~
精明o既我地, 梗係揀左套票啦~~抵d丫ma^^
佢仲送左兩張大爆谷+汽水換領卷俾我地, 唔知係咪知道自己d門票賣得太貴, 所以良心發現呢?


入場第一眼見到的, 就係依條鰻魚類生物...
好多條, 在沙堆中探頭而出, 好似蛇, 睇到我毛管棟


海馬仔, 唔記得海洋公園有冇見過了...不過印象中好似未見過咁鮮色
佢地會用條尾繞住d植物, 個身隨水流擺動
望得耐...其實佢地個樣都幾恐怖


玻璃船, 其實只在某一個館的水面上玩, 兜一個圈就返o黎。


d水唔太清, 水面太光, 水底太暗, 唔多魚遊水o黎, 所以其實唔係咁好睇...


另一條樣貌古怪的鰻魚類...


mo仔d朋友呀^^


寄居蟹仔, 佢識得表演「狂速蟹爪拳」XD


又係核突魚...>_< 咁核突o既通常都係鰻魚類


又係鰻魚魚~_~ 佢個樣真係好核突......睇到我毛骨悚然
鰻魚類個樣咁恐怖係因為佢地要保護自己, 就算唔打得都要嚇得



進入Rain Forest區域


依度d魚真係亞馬遜河一帶的魚魚, 好多都好特別


例如...依條透明魚, 你可以清楚睇到d魚骨


好得意o既海賊呀, 佢地「入水能游, 出水能跑」, 我都係第一次見^v^


依度仲有海龜睇, 佢地好頑皮, 係咁拍d水出o黎


依個魚缸可以俾你申個頭入去影相


潛水員在清潔魚缸
(A先生說:「這個應該不是魚缸卦...?」)


我地在紀念品館印製的紀念章

總括o黎講...我地覺得以二百幾蚊價錢玩這個Siam Ocean World是值得的
館內有許多珍奇魚類觀看, 仲有你估唔到o既大蟒蛇睇
小朋友應該會特別開心~
另外, 4D影院會為你帶來無限驚喜, 包你睇得開心
不過小小tips係, 假日最好早d入場, 咁無論玩咩都係優先, 唔洗排隊^^


玩完之後, 我地搭的士去食姐娥餐館 Je Ngor's Kitchen


依度似一間有氣派的酒樓


唔知咩菜...口感好特別! 好爽, 好似海草咁~
菜名叫 Stire-fried sliced morning glory 100銖


黑椒蒜蓉炒蟹 $140銖/100克
非常非常非常好食! 我地都食到lam lam利~
蟹肉非常鮮甜, 黑椒香辣, 蒜蓉甜, 完全把蟹的鮮味提升到頂點!
雖然依度份量要二百幾蚊, 但係我地都覺得非常值得!


芝麻甜酸蝦球 200銖
甜甜地o既蝦球, 有d似咕嚕蝦球,
都幾好食, 不過同其他菜式有d唔夾


冬蔭公湯 250銖, 依度都係用碳爐, 味道都唔錯架^^

今餐真係好滿足好有驚喜~~
AABB誠意推薦大家去~


想知更多姐娥Kitchen o既資料, 可以去我地blog圖片搵番依張放大圖架:D

曼谷4天食買玩@Day3 【Let's Relax好舒服,Suan Lum夜市好好逛】

 


3 則留言:

  1. HELLO, 你個旅遊BLOG寫得好好呀 D相仲好靚TIM 可否來臨我地個討論區分享你旅遊既所見所聞 www.hkbackpackers.net

    [版主回覆04/04/2009 01:08:00]hello~~多謝你的讚賞 有時間我會去討論區分享一下架哪^_^

    回覆刪除
  2. 我上次都無去到, 因為覺得好似有d貴~ 又唔知裡面好唔好玩

    但下次可以去一去睇下

    [版主回覆04/04/2009 01:08:00]其實初初都覺得有d貴架, 入面唔係好大, 不過都有幾多野睇^_^ 鍾意睇小動物o既人應該都會幾開心~ 同埋唔係太多人, 可以不斷同d魚合照:D

    回覆刪除
  3. 哇~SO羨慕你地哦

    [版主回覆04/06/2009 00:33:00]^^而家去泰國o既package同機票都好平 得閒放假你都可以去玩下丫^^

    回覆刪除