2009年4月14日 星期二

明師傅:食過番尋味

前幾日先食完,今日又忍唔住再去食哪
上次7點幾去,今次仲過份,3點半,人地o岩o岩開鋪乍~~

我諗都冇諗,就叫左好多人都勁讚o既榴槤飄香
而A先生就叫左芒果雲尼拿奶凍

首先上桌係芒果雲尼拿奶凍

芒果肉超甜,奶凍是用新鮮的雲尼拿籽做,所以雲尼拿味非常濃郁
我同A先生都一邊食一邊讚~
不消幾分鐘,便被我們幹掉了!

未幾,我期待的榴槤飄香終於上桌

勁大碗,陣陣的榴槤香撲到我鼻子裡~v~
我趕快「不」一啖,放入口
嘩~~~好好味呀 >v<
用榴槤+唔知乜野(懷疑是鮮奶),打成的榴槤奶
配合柚子+蒟蒻+新鮮的榴槤肉,味道是夾過打Band
榴槤fans一定唔可以錯過!!!

暫時食左4樣野...都係好味架~
如果佢keep到水準,我覺得佢一定可以成為未來的松記
好想快d食下一次...

仲有其他好介紹?
睇下荃灣新開有Heart甜品屋:明師傅啦^_^


沒有留言:

張貼留言