2010年3月30日 星期二

垃圾留言又再肆弱!

自從返左新工之後, 我完全冇時間寫Blog!
新工作雖然辛苦, 卻令我獲益良多, 遲d有時間我會慢慢再同大家分享

最近垃圾留言又再肆弱, 用了「禁留言」的置頂post都冇用, 真係令人好火滾!!!
究竟要點先可以杜絕呢?


2 則留言:

  1. 五星下的三星2010年3月31日 清晨5:38

    係冇辦法杜絕,佢地而家唔會在最新一篇文章留言,所以置頂之法已經行唔通,就算全個blog唔俾留言,或只係俾「朋友」留言都作用有限,因為佢地識得走入「留言簿」內留言。我諗只有靠Yahoo幾時諗到方法阻止人亂開戶口先係辦法。

    [版主回覆04/04/2010 21:34:00]唉......好灰呀......唔通真係要諗下轉 blog o既問題? yahoo真係好垃圾!!!!!

    回覆刪除
  2. 真的好煩呀, 九成回覆都是垃圾留言....

    [版主回覆04/04/2010 21:34:00]係呀 真係九級麻煩!!!!!!!

    回覆刪除