2010年3月2日 星期二

有獎問答遊戲「開估」


兩個星期過去了, 我要揭曉答案了!


其實這兩星期, 我不是忙溫法文, 不是忙拜年, 其實是......


忙搵工!



在這個「有份工做o下已經算唔錯」o既年代

我做左一個重要的決定---辭職


這個決定一d都唔突然, 其實我已經思考左好耐...

有好多朋友叫我騎牛搵馬做住先, 搵到工先辭職

但我卻唔係咁諗


工作就好似拍拖一樣, 唔夾就要分手

當你22歲畢業, 做到65歲先退休, 閒閒地都要做多40年,

對唔到成世都對左大半世!

所以一定要找一個Mr. Right!


我在這家公司已經工作了三年零八個月,

看著戰友一個個離開,

轉行的轉行, 轉工的轉工,

其實我一早就知這不是我的「Mr. Right」,

因為捨不得那極多的假期, 和五天工作週,

我一再猶豫, 結果就蹉跎了歲月, 一轉眼便3年了,

今天, 我終於鼓起勇氣, 踏上這條不歸路!



至於找甚麼工作, 我還沒有一個清晰的定位

不過我有一個大方向, 就是target一d「多同人接觸的工作」

因為我性格開朗, 喜歡與人溝通, 亦很喜歡服務人



我認為, 搵工要從三方面考慮: 興趣, 能力, 人工

三方面要取得一個平衡

有d人對金錢比較重視, 所以如果人工高, 能力勝任, 即使完全沒有興趣都冇問題

但d人比較睇重興趣, 最緊要做得開心! 開心, 人工低d都冇所謂


看見U magazine聘請旅遊記者, 我心情極度興奮!!!

我用了幾天時間執resume, 作文章, 寫cover letter

投了一次, 沒回音...隔星期再投多次, 都沒回音...

我知道, 興趣同性格都很符合, 能力卻未能達標......

自知語文能力水皮,

未能像專業的旅遊記者一樣可以用生動活潑的文字描寫一個景點,

所以連見面的機會都沒有...

我輸得心服口服, 不過我唔會放棄的!


我會用這幾年時間, 努力提升我的中英文水平! 還有其他外語!

在香港這個競爭社會, 光是懂三文兩語已經唔夠用!

最好識多幾種外語, 對找工作會更有用的!

除此之外, 多學幾門專長都有能提高競爭力!

終身學習嘛~


申請了幾份工作, 已經成功獲取一個offer。

份工被標籤為「辛苦工」, 相信體力上, 一定會比現在辛苦幾倍!

不過後生仔找工作要放眼未來, 不要著重眼前的利益,

反而要睇下間公司有沒有機會給你學習, 給你成長。

我會好好珍惜依個offer, 雖然人工低左, 但係我都好開心,

因為有一個全新的開始, 一步一步邁向我的光明未來!


我上路了


請大家祝我「前程似錦」^^











雖然依首歌原意係講戒毒, 但我覺得應用在人生上都好適合

陳百強 - 摘星

日出耀長路
日光過山跨嶺射到
如像我永不願停下腳步
一心與風闖悠長路

我要踏上路途
我要為我自豪
我要摘星 不作俘虜
不怕踏千山 亦無介意
面容滿是塵土

人疲倦也要踏上路途

我要為我自豪
我要摘星 不作俘虜
星遠望似高 卻未算高

我定能摘到 我定能摘到





至於個有獎問答遊戲...好似冇人估中喎^^"

所以是沒有得獎者的!

下次再努力哪~


沒有留言:

張貼留言