2010年3月22日 星期一

喜歡講笑的法文老師

學左法文3個月, 話咁快就來到考試的一天......
阿sir上堂成日講廢話, 又講歷史, 又講笑, 又唱歌, 又唸詩...
因為佢講中文唔正的, 唔知邊度鄉下, 常常搞到我地哭笑不得!
最深刻係問我地識唔識「買雪」, 買雪? 買咩雪呀?
原來係米雪......
仲有教到睇咩magazine o既時候, 就講到「忽人一周」...
又話江澤民係佢同學, 又話自己見過貂嬋, 真係吹水唔抹嘴!
雖然佢係一位幾可愛o既伯伯, 亦無可否認, 上佢堂係幾開心o既,
而佢亦教得幾有心機, 上堂有好多notes抄(<--我就唔係咁鍾意哪, 抄得o黎又聽唔到),
但係......可唔可以係未教完書之前唔好講咁多題外話呢?
平時掛住講笑教唔切, 到臨尾果幾堂就教得好趕!
最後苦了的還是我們v_v

今晚就考試了, 升唔升到班就睇今晚
所以我特登請左假o黎溫書!

希望我能夠順利升班啦!



1 則留言: