2010年12月23日 星期四

越南簽證


仲有兩日就出發, 尋日去左領事館拎返本passport同簽證。

由香港到越南, 無論是特區護照抑或BNO都係需要申請簽證的。
只需手持passport近照一張到灣仔越南領事館申請便可,
發證工作天:即日(特快證) 至3個工作天。
費用:單次入境簽證 $330;快證 $530 。
1/12/2012 開始,單次簽證費已經加到 $500!
(2014更新),單次簽證費加到 $580!
-------------------------------------------------------------------------
(2015更新),單次簽證費已經加到 $640; 快證(即日取) $800!


越南領事館地址:香港 灣仔 灣仔道230 號 佳誠大廈15 樓
電話:2591-4510
辦公時間:逢星期一至五 0900-1300 / 1430-1730

注意事項:
1. 提供的相片必須是半年內近照,不可與「護照」內之相片相同(如護照簽發日超過半年)
2. 越南簽証之有效期是視乎填寫入境日起計一個月內有效
3. 無論是申請定取證都不需親身前往, 找親朋戚友代辦也可以, 但一定要有你的passport正本

下載申請表格:
http://hong-kong-economy-research.hktdc.com/business-news/article/%E7%B0%BD%E8%AD%89%E6%98%93/%E8%B6%8A-%E5%8D%97/vod/tc/1/1X000000/1X004R0R.htm



除了親身去辦,還可以網上預辦落地簽證

由2015年11月23日開始,越南簽證大減價!越南單次入境簽證費用將由USD45調低至USD25,計埋手續費USD8,都係USD33 (約HKD258),仲平過五年前個價位啊!

網上預辦落地簽證網址:http://www.cheapvietnamvisa.net

首先填好申請表,按Submit。申請送出後2個工作天,會收到落地簽證嘅確認信。
於入境越南時,帶同確認信及2張 4cm x 6cm 證件相,到落地簽證櫃枱辦理手續,貴便需繳付相應嘅簽證費用就得喇。

3 則留言:

  1. 你好, 我下個月頭都會去越南呀~有少少問題想請教一下你! 關於越南簽證,係咪只需要交1張相, 申請書同埋passport去就ok啦?因為我係搵朋友幫我去交,我怕會帶漏野喔! 另外關於申請書上面有欄"kind of passort(護照種類)"同埋"issued by(簽發機關)"又應該填d咩呢? 同埋我有2晚都會住ruby asian 3 hotel咖, 由酒店行去sinf cafe係咪好近咖?因為我第2日要一早坐open bus去mui ne,好驚趕唔切喔!! thanks

    [版主回覆04/16/2011 01:22:00]冇錯!! 你跟住我上面果個資料帶去就得喇, 至於張form... kind of passport: 香港特區護照(英文) issued by: HKSAR ruby3行去sinh cafe大概5分鐘左右啦, 都幾近 不過最好梗係預返10分鐘啦~~:)

    回覆刪除
  2. 1/12/2012 開始, 單次簽證費已經加到五百

    [版主回覆01/19/2013 00:45:57]Thanks for your update!! ^_~

    回覆刪除
  3. 想請問簽證有一欄工作地址是否一定要填寫完整地址,寫邊區可以嗎

    [版主回覆07/26/2013 23:10:30]其實我估如實填寫就可以, 如果唔肯定, 可留空問返領事館的職員好d~~

    回覆刪除