2010年12月9日 星期四

胡志明市地圖


今天放假, 在家計劃越南之旅的行程

因為越南的旅遊書唔係太多, 暫時只有3本
我就買左「閃閃系列」&「越南通寫果本」
內裡的地圖散收收, 一不留神就好易迷路
特別係「閃閃」, d地圖唔on scale又成日錯地址, 靠佢真係死得
於是, 我花了大半天時間, 製作了以下「越南地圖王」


(按圖放大)

胡志明市的旅遊景點, 主要集中在第一﹑第三﹑及第五郡
其餘部份的食店, 就散落在其他區域

是次訂了的酒店, 都在第一郡
Asian Ruby 3 Hotel & New World Saigon Hotel
都座落在鬼佬街的 Le lai Street
如果坐的士由第一郡去第3郡&第5郡, 都只係10幾分鐘, 而且仲好平
即使去到平盛郡食法國菜, 都係20min車程左右
所以在胡志明市玩, 基本上是可以用的士代步的
不過記得唔好坐錯「黑心的士」http://hk.myblog.yahoo.com/love-vietnam/article?mid=5445
http://aabbhappytravel.blogspot.hk/2011/02/day1-part11_3.html






(按圖放大)
第一郡, 吃喝玩樂都集中在這裡
地圖的景點都是我打算去的, 雖然好似密麻麻好逼咁...但係咁樣係咪清楚d呢?




(按圖放大)
第三郡, 同第一郡有一半地方overlap左
必到景點係「和粉Pho Hoa」及「Quan94 全蟹宴
真係諗起都流晒口水!




(按圖放大)
第五郡, 一樣係海鮮o既世界!!!
最出名就係「157大頭蝦」﹑鳳偉
另外, 依度有間越南人最鐘意食o既牛河店「錦麗Pho Le
安東市場唐人街平西批發市場都在這裡
好多五星大酒店都在第五郡, 香港旅行團最鍾意住依度
其中為人熟悉的有Windsor Plaza HotelHotel Equatorial Ho Chi Minh CityInterContinental Asiana Saigon......等等




(按圖放大)
第七郡, 有「魚仔SPA」同「順化皇帝菜O Tem




(按圖放大)
平盛郡, 有我最期待的法國菜Le Bordeaux
大廚係法國曾任職2星米芝蓮餐廳, 是最正宗的法國菜
越南權威飲食雜誌&紐約時報都有推介




(按圖放大)
接近內陸機場, 附近有條韓國街
我應該唔會o黎, 不過都要介紹下有依個地方






(按圖放大)
第9郡, 有間五星碎米飯Kieu Giang
這間是總店, 位置較遠
她也有好幾間分店在第1&2郡的, 所以想食都唔洗咁遠水路o黎




製作這幾個地圖真係好辛苦
雖然唔算好精美, 希望除左幫到我之外, 都幫到你地啦~


8 則留言:

  1. thank you so much, 你 d 地圖整得好好呀~

    [版主回覆01/19/2011 01:52:00]多謝你呀

    回覆刪除
  2. Thank you very much for your map, 好清楚. 我想知間 Local Tour. Sinh Toursit, 在District 1 哪一條街?

    期待你"越南之旅" 的餘下行程.  

    [版主回覆04/16/2011 01:26:00]丫也...咁遲先睇到你個message tim! Sinh Toursit 就在鬼佬街「工」字打棟果條街~ 所以ruby3行過去係直行咁滯

    回覆刪除
  3. Thank you

    [版主回覆04/16/2011 01:24:00]you are welcome^^

    回覆刪除
  4. 我聽日就出發喇, 好彩臨去之前都再望多次你個 blog. Thank you.

    [版主回覆04/22/2011 02:11:00]真係唔好意思呀~~係你出發前仲未寫得切所有遊記tim~>.< 祝你旅途愉快~玩得開心d!!

    回覆刪除
  5.             早上好:

               你有沒有去第五郡̣̣ (Distrist 5) 的 錦麗 ( ̣Cam Le)

               食牛河粉? 味道不錯. 有許多旅遊團都有去食

               我每次回娘家都會去食.

    [版主回覆05/03/2011 01:10:00]有呀, 超級好味呢!!!!!! 想起都口水流

    回覆刪除
  6. 真是謝謝你!明天下午便起行!因為是教書關係...今天先正式收工...所以plan得甚急....好多謝你的地圖!幫到我好好好好多!再一次多謝你!主祐!

    [版主回覆07/21/2012 12:34:09]Hello, 幫到你我都好開心, 祝你玩得開心愉快~^^
    記得去食錦麗 ( ̣Cam Le) 牛河呀, A先生食完之後一直好後悔冇食多碗, 念念不忘到而家

    回覆刪除
  7. 不好意思, 圖片不能夠放大呢~可以fix一下嗎?

    你的地國真的很詳細, support!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為yahoo blog關閉的原故, 我的文章都是從舊blog搬過來, 所以有些文章的圖片會死link或者不能放大, 我需要花時間重新再上載圖片先可以放大。謝謝你的提醒, 我稍後會更新這篇的圖片, 你晏d再來應該睇到架喇。

      刪除