2010年12月9日 星期四

level3竟然唔洗考試


仲有兩堂就完成level3
本來今個星期, 係我o既博殺期
因為考試應該在12月13日
但是...上星期, 上堂突然收到依張紙!

依張紙, 係考完試派卷之後先會收到的
升唔升到班都係睇佢頭!

但點解阿Sir咁快派o既?
唔通唔洗考試???

好消息: 真係唔洗考試!!!
原本我勁擔心唔合格...而家真係鬆一口氣!

阿Sir話AF改左制度, 而家每隔兩個level先會有考試
因為level3係屬於單數, 所以就唔洗考喇!


佢就係我地o既法藉阿Sir
佢真係好有心機同好有耐性
面對住我地所犯o既相同錯誤, 不厭其煩地再三教導
佢好鬼馬的, 見到我影相, 佢就舉起V字
唔知下一期係咪都係佢教呢?



沒有留言:

張貼留言