2012年1月27日 星期五

馬爾代夫出差記@Day2.2 Amari 環島遊 (上) - 餐廳﹑酒吧﹑Water Sport Center

Day2 (24 Aug 2011) 

吃過早餐後, 職員就用高球車接載我地去環島遊, 參觀小島上的設施。








第一站: 餐廳2號



Amari有3個餐廳, 今朝食早餐係第1個, 依個係第2個, 明顯周圍環境大好多!









因為未翻新, 所以環境暫時都係比較簡陋。



第二站: 酒吧



感覺上依度好似未開發咁, 我諗之後都要花幾多錢大執!





夜晚有DJ打碟, 除左室內有座椅外, 室外都有。





酒吧相連Water Sport Center, 出面仲有個泳池!



泳池由早上8點開到晚上8點, 冇救生員當值, 家長要小心睇住子女呀~

第三站: 水上活動中心


住客可以在此享用各種水上活動設施, 包括免費租借浮潛用具﹑救生衣﹑蛙鞋等。




飛魚


香蕉船


滑浪風帆


飛魚



第四站: 碼頭


慢慢出返d太陽, 終於見返Tiffany Blue海水喇!
馬爾代夫就係咁, 即使落雨, 多數都在夜晚, 日間落雨都只係落一陣, 好快就停。


尋晚我地落船個碼頭呀! 依個係「黃金影相位」, 重點在於兩棵自然交叉生長的椰樹, 無論點影都係靚!


後面就係lobby, 大家都累了, 飲杯果汁休息下先。





第五站: 周邊景點

lobby附近有其他設施, 不過全部都未開, 所以只可遠觀。


Spa Center 水療中心


網球場


在島中心, 有一個人工湖, 湖邊仲有千揪, 好浪漫喎!


下一篇

馬爾代夫出差記@Day2.3 Amari 環島遊 () - 參觀變身後嘅房


1 則留言:

  1. 我之前就係呢個餐廳每日食三餐, 酒吧出面個POOL SWIM~~睇黎調返轉你個時無開放喎

    回覆刪除