2012年3月22日 星期四

馬爾代夫出差記@Day3.3 探訪Shangri-La's Villingili Resort (下)

Day3 (25 Aug 2011)  

馬爾代夫出差記@Day3.3 探訪Shangri-La's Villingili Resort (下)

第八站: 參觀水上屋!





到左喇~到左喇! 我地終於見到傳說中o既「水上屋」喇~~



首先參觀依間係普通o既 Water Villa, 有千幾呎。















跟住參觀依間叫做 Villa MUTHE, 依隻房係最大, 有6千呎!



淨係個廁所, 已經大過我屋企個廳!!
屋入面仲有個私人SPA room, 好正!



露天沐浴區







屋入面都有戶外走廊, 直接望落去已經見到好多魚。











第九站: CHI Spa







CHI Spa 係國際著名o既, 佢地會用五行「金木水火土」o黎配合適o既spa俾你





















第十站: Ocean View Villa






參觀完水上屋, 我地就參觀 Ocean View Villa, 成間房有二千幾呎。
依隻房需要上一條樓梯, 所以海景都比較開揚!



一上到去, 就見到個好靚o既泳池喇!



由露台行入去, 就見到張大床



望右手邊, 就見到Bath Room









依間酒店有牙刷提供架



露天沐浴區



雖然Water Villa都好靚, 不過個人覺得依間 Ocean View Villa 都好舒服~



除左bedroom, 依度仲有客廳





第十一站: Beach Villa



Beach Villa, 係正Beach Front, 有二千呎。





我地係度影左張大合照

















第十二站: Wedding Pavilion



Shangri-La's有個Wedding Pavilion, 可以在此舉行婚禮。
係馬爾代夫結婚, 都幾浪漫~

第十三站: 酒店餐廳





Shangri-La有幾個餐廳, 室內﹑室外都有~



Island Tour差不多到尾聲, 職員帶我地去Javvu餐廳食飯。







我地被安排坐在半露天o既位置



有餐牌架~
睇下食咩先...有芒果蝦沙律, 辣牛肉麵, 朱古力蛋糕, 好正呀....





首先上麵包, 好好味!



果汁好飲, 沙律好新鮮好好味, 話咁快就食晒!



牛肉麵就有少少鹹, 但也不俗



最後係甜品, 朱古力蛋糕加埋雲尼拿雪糕, 冇得頂!



食飽飽, 酒店仲派左紀念品俾我地, 個passport套好靚呀!









中午開始出太陽, 個沙灘令人眼前一亮



影返張相先



我和團友們





我地坐在沙灘影相, 傾計, 等待快艇過來接我地返去。





Shangei-La碼頭



走lu...好唔捨得, 依度真係好靚



酒店職員keep住同我地say byebye, 直到我地細粒到見唔到為止, 這就是五星級的服務!


沒有留言:

張貼留言