2012年3月22日 星期四

馬爾代夫出差記@Day3.4 Amari 的最後一夜 - 星空下晚餐

Day3 (25 Aug 2011)  



本來今日下晝係出去浮潛, 因為天氣唔好, 所以取消左!
不過大家都可以去Dive Centre繼續玩Water Sport。




去到泳池, 完全冇人@@
連Dive Centre都冇人......
明明大家話約出o黎, 搞到好似俾人呃咁......
尋日玩唔到飛魚, 今日都玩唔到tim!

我游左陣水, 趁太陽未落山, 我地約出去踩單車!



返酒店沖身時, 同鴨仔影下相



準備好, 出發!



我地漫無目的地踩呀踩, 踩呀踩, 見到日落好靚, 就停左部車去沙灘睇。



如果唔係咁多雲, 應該仲靚



咁靚o既背景, 梗係唔好sai!
我地影左好多相, 玩到癲晒, 好開心~


「明天會更好」


我們都拾回青春的感覺


MALE


好鍾意依一張


太陽慢慢落山, 我地要繼續趕路了


踩踩下, 我地去到另一端沙灘。
西面比較平靜, 適宜游水; 相反東面就好大浪, 同埋好多碎石。





真係天黑了, 我地直接踩去餐廳食飯。





今晚o既晚餐好唔同, 我地移去沙灘上面食BBQ dinner!



好有氣氛呀~











有大廚即時BBQ牛扒﹑羊架﹑雞翼



唔知係咪環境影響呢, 我覺得今晚D野好食左!



抬頭望上天, 見到好多星星~
真係好浪漫......
仲有兩日就要走, 就係好唔捨得呀!
好喜歡馬爾代夫的寧靜環境, 特別是她的夜晚, 有無數星星陪伴, 心靈都得以洗淨。

是晚, 我地飲左D酒, 大家也開懷地談天說地, 估下IQ題, 講下笑話, 比起第一天熟絡了不少!
雖然Amari唔算係一間好靚o既酒店, 但係我會懷念在這裡經歷的每一幕~



食完飯, 有人玩得太癲, 被dump落泳池。
被拋落水o既人不甘視弱, 即刻捉人落水!
一個, 兩個, 三個.....職員﹑團友﹑導遊, 無一幸免, 我相信佢地o既target係「所有人」!
我地見勢色不對, 即刻逃走, 從沙灘一直跑到Villa方向躲藏~



我地跑到一個安全的地方後, 在沙灘椅坐低。
因為環境漆黑, 依度見到o既星星仲多!
好靚呀......



我嘗試好多setting, 影過好多張失敗作品之後...終於俾我影到一張滿天星o既代表作!
現場睇, 絕對比依張相多, 我已經用我o既眼鏡拍低左入腦, 隨時閉上眼就可以load返出o黎~

望住依張相聽「星河感覺」, 應該好好feel



我地仲有玩light painting







是晚, 因為係最後一晚, 我地都唔願咁早瞓。
大家拎晒被舖躺在沙灘椅上, 一齊睇流星。
最好笑係大家見到流星o既時候, 都會大叫:「呀~~~流星呀!」然後粒流星就冇左
所以之後再見到, 就變左直接講個願望出o黎: 「呀~~~發達發達發達!」
有位團友見到流星慘叫, 我以為有曱甴tim, hahahaha
今晚真係好開心, 好耐冇試過咁~
我同佢地講:「一生人試過幾次好似而家咁睇星星, 每一次我都好記得, 邊年, 同咩人, 係邊度, 我相信過左今晚, 你地都會在我回憶之中, 永遠都唔會忘記」

 

我會好好記住這個星空

下一篇

馬爾代夫出差記@Day4.1 離開Amari, 返回馬里



沒有留言:

張貼留言