2012年9月10日 星期一

瑞記食魚湯米線

Day3.5 (15 July 2012)




買完肉乾, 帶A先生去左瑞記食魚湯米線, 這是上次沒有探索過的路, 沿途都有經過安祥山, 依度好多有型店舖﹑ 酒吧﹑ 餐廳等, 係潮人喜愛的地方。






瑞記在廈門街, 由china town 地鐵站行過去大概10-15分鐘左右。原來依條街有好多好野食, 幾年前A先生出trip同同事食過一間好出名o既潮州菜都係依條街。





估唔到下午茶時段都咁多人, 我地被安排坐到門口的位置。



餐牌都有講家嫂(瑞記)魚頭米粉之家的歷史



我們收取茶和紙巾1.6元, 第二盤豬酒查1.2元﹑ 開胃菜3元, 自帶食品加工需另付15元和額外加一碗湯(小)3元, 打包盒從20仙起。



餐牌幾味招牌菜, 魚頭+魚片 / 魚頭 / 魚片, 價錢都幾拿行下! 我地叫左一碗魚頭, 一碗魚片。



先來一碟前菜, 豬油渣, 辣椒, 茶
前菜醃好的青瓜蘿蔔, 酸may may, 好好味
豬油渣應該用來撈麵的, 炸得好香口, 傳說中o既豬油渣, 原來係咁o既口感同味道
最正係杯茶, 唔係一般o既茶, 係菊花茶, 好香菊花味, 仲有d甜甜地, 完全唔hea你



輪到講個魚湯米線, (上) 魚頭+魚片米 (下) 魚片米
湯底不錯, 奶白色牛奶魚湯, 味道似媽媽煲的魚湯味, 但略嫌唔夠濃。米線好滑, 但唔夠彈牙, 魚肉又冇咩味, 勝在湯底冇味精。見餐牌好似有得淨叫湯飲, 如果係咁, 湯底可以一試, 但麵就唔試都OK。食兩碗粉o者…咁就百幾蚊港紙, 好貴呀! 



家嫂(瑞記)魚頭米粉之家
地址: 96 Amoy Street, Singapore
電話: (65) 6224 9920
營業時間: 11:45-14:30; 17:30-02:30 



食完出來, 就見到依座幾靚o既建築物。最後一站, 拿拿聲搭的士趕去國家博物館! 短短10分鐘, 搭左十幾蚊玻紙......在新加坡係唔可以立亂搭的士的!



下一篇 樂而忘返博物館



沒有留言:

張貼留言