2012年9月6日 星期四

炭燒肉乾胡振隆

Day3.4 (15 July 2012) 

跟住我地就去左China Town買肉乾同藥油。肉乾星洲3大出名品牌, 分別係美珍香﹑林志源﹑胡振隆。美珍香香港都有, 林志源上次試過, 今次試下胡振隆。胡振隆就在藥油舖隔離, 靠賣炭燒肉乾起家, 一直都好少賣廣告, 靠口碑相傳。






佢地d肉乾主要有幾種: 原味豬肉﹑辣味豬肉﹑原味牛肉﹑辣味牛肉﹑龍蝦, 大包價錢劃一SG$10, 但份量會隨著矜貴度減少, 以SG$10來說, 原味豬肉有250g, 辣味豬肉有200g, 龍蝦有150g。另外亦有小包裝, 原味豬肉SG$5, 有130g。咁多隻之中, 龍蝦乾幾特別, 真係有龍蝦味, 不過太貴了, 所以只係試左味冇買。



無論大包定小包肉乾都有獨立包裝, 送禮good!


店內仲有其他類型o既手信賣, 如叻沙醬, 蝦米卷, 魷魚片等。

胡振隆
地址: 12 Sago Street, Singapore
電話: (65) 6324 5825
營業時間: 1030-2000



買完肉乾, 可以順便去隔離馮滿記買返支「千里追風油」, 據聞有咩扭親撞瘀, 只需倒少少往患處輕按, 捽都唔洗捽, 就會慢慢發熱舒緩不適, 功效顯著神奇! A先生同我都掃左支看門口。依間老字號由清朝開始, 已經傳到第4代, 除左追風油, 仲有其他藥油都係祖傳秘方配製, 唔買都睇下丫。

馮滿記
地址: 16 Sago Street, Singapore
電話: (65) 6223 0940
營業時間: 1000-1800


行下行下, 途經一間小店買左榴槤pancake食, 估唔到平平地, 又幾好味~~









下一篇 瑞記食魚湯米線





1 則留言:

  1. 請問你覺得林志源 or 胡振隆好食 d

    [版主回覆10/16/2012 23:45:14]嗯...唔同風味好難比較, 不過個人覺得胡振隆碳燒特別d。你可以去晒兩檔試食架~

    回覆刪除