2012年9月12日 星期三

慢步。阿拉伯街 - 哈芝巷Haji Lane

Day4.1 (16 July 2012) 




今早慢步遊, 由5footway Project Sultant 慢慢行去 Bussorah Street 食早餐。知道果度係背包客天堂, 好多cafe, B&B旅館, 手信店。不過唔見有o岩食o既早餐, 成條街食o既都係西餐, 而且價錢仲唔平, 想簡單食餐星州風味早餐, 原來唔易架。走完成條街都冇, 就繼續向前行, 經過阿拉伯街, 哈芝巷, 峇里街, 再行多5-10分鐘, 去到Bugis商場食阿坤。



AABB的步行路線, 粉紫色是去程, 綠色是回程




一開始, 由旅館出發, 左轉出Phang Street --> Baghadad Street


Bussorah Street  背包客天堂


Bussorah Street 



好清楚的地圖



特色手信店







今日有好多小學生來這樣, 仲唔只一間



依間清真寺真係超大, 叫 Sultant Mosque







Bussorah Street , 唔難發現特色餐廳, 特別是土耳奇風情的



這間比較受歡迎, 但都沒有咖央多食~



走了15分鐘才到 Bugis Junction 的亞坤內享用一頓豐富的早餐:) 好滿足! 不過相比之下, 我還是比較喜歡 KILLINEY, 那塊咖央多好食d~







Haji Lane 哈芝巷 - 潮人天堂



哈芝巷(Haji Lane), 絕對是潮人天堂!在這裡有很多年輕設計師創立自家品牌, 它有大型商場沒有的創意及驚喜, 好讓各位的購物欲大解放!本來我們都想逛逛, 可惜今天1點便要離開往機場去, 哈芝巷的店舖, 通常最早12點才開, 星期一就更遲, 又緣慳一面了。但是走過一圈, 發現店舖設計都很花心思, 賞心悅目, 即使血拼不成, Window Shopping 也很驚喜!





哈芝巷恍如一幅巨型塗鴉畫板, 到處都看見精緻塗鴉!



店舖的裝修都很有特色, 完全有主題的設計!







Bali Lane 峇里巷





Arab Street  阿拉伯街  



阿拉伯街充滿濃濃的中東風情, 不時看見土耳奇水煙, 有水果味的, 有興趣的煙民可以一試。











超靚土耳奇燈飾!













見到依d繡得咁靚o既咕o臣套, 好想買, 特別係左面依個, 一見鍾情! 開價10USD, 其實都合理, 但係身上已經所餘無幾, 所以唔敢太衝動! 後來行多幾家, 竟然越來越貴, 最搞笑有個老闆, 同我地講俾個Special rate我地, 原價30USD, 特價25USD for two @@ 咁咪即係貴過前面? 後來我話前面睇到果款10USD, 後來佢就話買兩個就俾我10USD/個。見佢咁熱情, 唔好意思, 但搵o黎搵去, 都搵唔到我鍾意果個款! 後來佢去埋個艙度搵, 都搵唔到, 已經斷左, 結果我只係幫襯佢幫左1個。返去前面果檔, 原來都已經冇晒貨, 得返display果個。難得買到心頭好, 真係好開心! 但係夠鐘去機場了, 所以唔可以繼續行。



波斯地毯





就係依位老闆喇, 佢好識做生意, 幾nice o既, 仲show埋個仔張相俾我睇, 不過萬一入左去, 好難走得到。如果冇心理準備買野, 行依條街小心d~~~

下一篇 回家路上



沒有留言:

張貼留言