2012年8月28日 星期二

搵笨Angry Bird纜車

Day3.3 (15 July 2012)  



搵笨Angry Bird纜車



行完小印度, 要去坐Angry Bird纜車。其實原本都打算唔坐的, 但看見雜誌記者介紹到必去景點咁款, 就去睇下咩料。介紹Angry Bird纜車資料的文章好含糊, 搞到都唔知究竟係邊度上車……跟住指示去到Harbor Front站, 搵到纜車大樓, 但原來這個不是終站, 只是中途站, 我們要選擇乘坐去是旦一邊。



到達

纜車大樓, 連地下都貼了Angry Bird的裝飾


Angry Bird 纜車可以連埋其他聖陶沙套票一齊買, package抵d! 不過我地已經去過

聖陶沙, 所以今次唔去lu~


齋坐幾錢呢? SGD$29/Adult, 唔係fa......巧貴呀!


坐纜車送Angry Bird面具




同埋Angry Bird纜車只係佔1/3左右, 繁忙時間等好耐都冇一架車, 等到係Angry Bird, 裡面又有人。另外一架纜車得1隻Angry Bird, 可能係豬仔, 可能係紅色雀仔, 亦可能係黃色雀, 隻隻表情唔同, 坐邊隻真係要睇運氣! 同埋隻雀係fix在坐位的, 冇得抱住佢o黎影相架。

我地等左好耐先等到一架

Angry Bird纜車, 不過要同人share, 決定去左聖陶沙先。


花柏山方向



聖陶沙方向






今日天氣好好, 聖陶沙景色好靚!



下面有個水上樂園, 似乎未完工



硬石酒店





話咁快就去到聖陶沙, 那一家人落車lu, 之後我地就獨佔整個車卡, yeah!!! 終於可以盡情影相lu!!!





我地架纜車係一隻超眼瞓有勁大黑眼圈o既Angry Bird



依個resort超靚呀!




去到花柏山, Faber Mount, 又話有個Angry Bird樂園, 其實係俾細路仔玩o既小小遊戲攤位。話要俾入場費, 但當日見到又唔覺有人管理, 阿豬阿狗都可以去玩咁。百幾蚊坐一坐實在有點貴, 如果去開聖陶沙順便坐就ok, 但如果專登坐去為左同Angry Bird影相就有d無謂sai錢。



依個景影相超靚呀!!! 我就當為左依張相而來吧



其實個面具係俾小朋友戴架, FIT晒! 大人戴就......怪怪的



好好玩咁喎, 小朋友想做埋隻豬?



拿, 一眼望晒, 所謂o既樂園就係咁大! 都唔知點解本雜誌話好玩度有3粒星架......~_~"



一場來到, 梗係要行下紀念品店, 唔買都睇下丫~ 依個Angry Bird山, 係「影相位」!





因為想趕睇國家博物館同買藥油, 所以冇在花柏山逗留太耐就走左。其實依度環境清幽, 鳥語花香, 係幾值得散步遊覽下。The Jewel Box有幾間浪漫餐廳。 



回程遇著豬豬公仔, 又影!



不過依程好短乍, 好快搭完lu~

下一篇 炭燒肉乾胡振隆



1 則留言:

  1. HIHI~我又黎啦~ANGRY BIRD 依個我覺得好搵笨,所以無諗住去呀~
    我買左個3DAY PASS 呀,HKD 1140 包哂大部分景點(USS,夜間動物園,犘天輪同聖淘沙入面既設施),仲有2蚊SGD 可以用黎搭車,如果好用我番黎話你知呀~
    BTW,我諗緊加唔加回程既寄倉行李,因為我想買咖央0個D做手信,但玻璃樽好似唔上得飛機一定要寄?如果你知話我知丫唔該~

    [版主回覆09/05/2012 23:04:42]如果第一次去, 買pass係抵d o既! 我上次玩聖陶沙同埋市內玩意果d都係買pass。回程我估你可以同你個friend夾份寄一件, 玻璃樽, 超過100ml的器皿都唔可以帶上飛機, check到要即時充公, 我之前試過買醬汁, 過關時先發現即時沒收......好慘......>_< 所以你記得唔好帶上飛機。

    回覆刪除