2012年8月18日 星期六

老字號 Palm Beach 海鮮

Day2.3 (14 July 2012)


8點已經有點肚餓, 要去搵食! 尋日食完白胡椒蟹, 今日去邊度食蟹好呢? 見另一間老字號好似幾出名, 就在附近, 就去依間啦。






不期而遇的驚喜

一出Garden by the Bay, 竟然偶遇驚喜! 



前面竟然放煙花, 對岸的表演台上, 好像有甚麼大型表演, 載歌載舞, 還不時聽到拍掌聲及歡呼聲。



自昨天的「Waterfront Show」, 及今天的「戰機花式表演」, 我們已覺得好好彩, 每次也像剛剛好, 看到不期而遇的驚喜。這個煙花, 不知是表演的煙火效果, 還是真的有甚麼大事在慶祝呢? 我覺得肯定有d野o既! 但煙花還在不停放演, 要停下來駐足欣賞先得! 除了迪迪尼個煙花, A先生是第一次現場睇煙花的, 估唔到佢o既「第一次」, 竟然在新加坡發生。



睇完煙花, 9點了, 時間過得真快, 看看地圖, Palm Beach就在對面Fullerton Bay酒店附近, 行過去, 大概15-20分鐘左右啦, 見唔係太肚餓, 咪慢慢行囉。







好好彩, 又睇多次 Waterfront Show



尋日行過的 Marina Bay 商場, 今日星期六, 特別多人呢!



 浮在水中央的LV旗艦店, 係粉絲必到潮聖點


老字號 Palm Beach 海鮮  



Palm Beach落在海濱旁Fullerton Road 1號, 周圍都係高級餐廳, 在露天座上, 可以欣賞到濱海灣的美麗夜景。去到其實已經10點鐘, 但係都仲要等位半個鐘。餐牌d野都唔平, 我地叫左碟沙嗲串燒, 一隻辣椒蟹, 一碟炸饅頭, 兩個椰青, 因為細蟹冇晒, 被迫揀左隻2kg o既蟹, 足足係尋日o既一倍!!! 今餐咪貴死!?!?!





沙嗲串燒 SGD15



2kg重的斯里蘭卡辣椒蟹 SGD112



有辣椒蟹, 梗係要點返碟炸饅頭, 點汁食, 正呀!



依個辣椒蟹只係微辣, 酸酸甜甜好易入口, 雙蟹kim成隻拳頭咁大, 咬落啖啖肉, 當雞脾咁食, 非常奢侈。
淨係食蟹都飽了, 加埋串燒﹑ 饅頭, 就飽上加飽。

不過如果你問我, 食過咁多間辣蟹: 新海山﹑ Palm Beach﹑ 無招牌, 我始終都係覺得新海山最好食!! 無論係辣椒蟹定係黑胡椒蟹都係無敵! Palm Beach嘛, 雖然拎過好多獎, 但係味道方便啱小朋友多d, 唔夠辣。



埋單成千蚊……用晒d quota, 聽晚要食杯麵了。

Palm Beach海鮮
地址: 1 Fullerton Road, Singapore
電話: 65-6336 8118
時間: 12:00-14:30, 17:30-23:00
交通: 地鐵Raffles Place站, 步行10分鐘







回去時經過前年才新開的Fullerton Bay Hotel, 豪華得來又hip, 海景靚, 位置又好, 有錢的話, 住依間真係唔錯!



回眸一看, 背後就係Fullerton Hotel, 佢o既歷史價值等同香港半島酒店, 外型都有d似tim!

下一篇 再次細味黃亞細



沒有留言:

張貼留言