2012年8月19日 星期日

再次細味黃亞細

Day3.1 (15 July 2012) 

再次細味黃亞細

雖然在新加坡我只試過一間細肉骨茶, 就係黃亞細, 但她在我心目中也是永遠number 1! 來到新加坡, 除左要食辣蟹, 咖央多, 當然唔少得肉骨茶。重要程度等如去香港唔食咖哩魚旦, 燒賣, 叉燒, 雲吞麵咁, 國寶o黎家ma!



瞓醒去到已經12點, 又係超多人~




伙記都好忙唔得閒招呼, 依個自助式排隊表係新野o黎架, 自己寫個名和人數, 記低自己幾多號, 當有位o既時候伙記就會順序嗌名。



除左招牌排骨湯由$7.5加到$8之外, 其餘兩款都冇加價。







例牌動作, 排骨湯+肉骨湯
肉骨湯依然是那熟悉的濃烈的胡椒味, 辣得很過癮!  



我地仲叫左碟鹵豬皮, 幾爽口~



今次我地都有點功夫茶



功夫茶又是我地最愛o既「小月甘」, 飲一啖肉骨湯, 呷一口功夫茶, 竟然產生神奇作用, 味道十分甘甜!那種甜味有after taste, 令人回味無窮!



臨走...又唔記得買湯包......>_<

黃亞細肉骨茶
地址: 208 Rangoon Road
電話: (65) 6294 7545
營業時間: 0630-1400
休息: 周一




俾個「like」佢



食完好曬好熱, 本來想截的士, 但等左10分鐘都冇, 唯有行返去。
中途會經過發起人肉骨茶, 因為黃亞細開到2點就收爐, 如果不幸摸門釘o既旅客就會食發起人。



如果有睇過我篇舊Post, 都應該很容易順著地圖找到黃亞細。不過之前教大家從Farrer Park(花拉公園)站, A出口轉左, 原來唔係最近架! 我發現另一邊的B出口先係最近! 行少1/5 路程架。A出口的說法是某本旅遊書教我的~_~ 記得喇, 係B出口!



下一篇 漫步小印度




1 則留言: